Ik ben een jonge van 14 jaar en ik heb vaak door de dag heen een stijve piemel, dat is heel irritant , vooral als het in de klas is of bij het zwembad. Hebben jullie dit ook of kun je dit voorkomen.
Ik ben een jonge van 14 jaar en ik heb vaak door de dag heen een stijve piemel, dat is heel irritant , vooral als het in de klas is of bij het zwembad. Hebben jullie dit ook of kun je dit voorkomen.
Heyy
Spontane erecties zijn heel normaal voor jongens in de puberteit. Het voorkomen is, voor zover ik weet vrijwel onmogelijk.
Groetjs
Hey, ik had dat probleem ook voor 1 à 2 jaar. Nu, 16 jaar, heb ik er gelukkig geen last meer van. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik een afgesneden voorhuid had, maar dat is niet zo. Het is normaal op jouw leeftijd
Ik heb er eigenlijk bijna nooit last van, bij andere jongens rond de 10 jaar zie ik dat wel vaak. Plots een stijve en even later is ie gewoon weer slap, soms hebben ze het denk ik niet eens in de gaten
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.