Vraag

intersekse/hemafrodiet

  • 25 June 2020
  • 3 reacties
  • 214 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

Mike dit is dus een best raar onderwerp om over te schrijven maar ik heb een vraag.

ik ben een Meisje van 15 jaar

ik heb recentelijk een menstruatie cup gekocht en daarvoor moet je dus met je hand een beetje je vagina in, nu voelde ik in mijn vagina een soort ronde lange vorm zitten, ik Googlede dit en toen kwam ik dus uit op intersekse(het hebben van twee geslachten) en nu ben ik een beetje in paniek Ofzo. Kan het dit echt zijn? Is het normaal? Ik durf er eigenlijk niet met mijn ouders over te praten want misschien stel ik me gewoon aan.

Heeft iemand tips? 
 

alvast heel erg bedankt!!!


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hoi @Weetniet ,

Het is een onderwerp waar je ook niet naar een mentor, maatschappelijk werker oid gaat als je het niet tegen je ouders durft te zeggen. Je kunt ook naar de dokter gaan, en de dokter kan dan even kijken. Misschien vind je dat heel stom, maar hoe wil je er anders achter komen. En voor een dokter is de helemaal niet stom, hij vind het juist fijn als die jou kan helpen.

Groetjes mij

Precies wat Anoniemhulpje zegt. Als jij het niet vertrouwt moet je naar de dokter gaan. Die zien dat elke dag, dus daar hoef je je niet voor schamen. Dan heb je in ieder geval duidelijkheid.

 

Groetjess:kissing_heart:

Hoi

 

Persoonlijk vermoed ik dat jij je baarmoederhals hebt voelen zitten. Die hoort daar gewoon te zijn. Je baarmoederhals is het deeltje dat zich tussen je vagina en baarmoeder in bevindt. 

 

Maar inderdaad, zoals Anoniemhulpje en xLisa zeiden, kan je hier altijd mee naar de dokter. Die kan nakijken of alles goed is, zodat jij gerustgesteld kan worden. 

 

Gr. Kenshin

Reageer