inlegkruisje

  • 2 May 2023
  • 3 reacties
  • 231 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi. 

Ik had op school tijdens omkleden na gymles een vriendin in de klas die had de laaste tijd weer eens een witte onderbroek aan en je kon duidelijk zien dat ze een maandverband in had dus ik vraag van ben je ongesteld waarom gebruik je geen tampon dan kan je weer een string aan.

Ze zegt van nee is geen maandverband is een inlegkruisje omdat ik me zelf niet afvegen na het plassen vindt het wc papier niet fijn.

Tja geen woorden voor had zo iets nog  nooit gehoord.

Kennen jullie of doe je dit zelf ook?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heehee,

 

Persoonlijk ken ik t niet en ik heb ook nog nooit iemand hierover gehoord, mr ik kan me wel voorstellen dat ze dit doet. Misschien zijn er mensen die een soort allergie voor bepaald wc-papier hebben of vinden ze het gewoon echt niet lekker. Dan snap ik opzich best dat dit een goede oplossing zou kunnen zijn. Niet veel mensen merken het en er niet zo heel veel mis mee. 
 

Hoop dat je hier iets aan hebt, miss niet zo veel mr dit is wat ik zou kunnen bedenken :)

 

-Yodema  

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb hier ook nog nooit van gehoord. Tuurlijk kan je wc-papier niet heel chill vinden, zeker dat school wc-papier. Das echt net schuurpapier, maar dat zou ik toch nog altijd beter vinden dan áltijd met een inlegkruisje lopen. Moet er niet aan denken. Ik zou ook niet echt weten waarom je niet zou afvegen na het plassen. Stel, het schuurt echt enorm bijvoorbeeld. Dan dep je toch beetje voorzichtig ofzo.

Maar goed, dat moet en mag ze helemaal zelf weten. Tis haar keuze. Maar tis wel beetje bijzonder.

 

Groetjes,

xIlse

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind het zelf best raar en niet hygiënisch. Afvegen doe je gewoon. Anders dan kan het gaan schimmelen daar en het is gewoon niet fris. 

Heel raar maarja ik ben haar niet.

Reageer