In onesie geplast door nodig plassen

  • 21 April 2022
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Hee allemaal

ik zit ergens mee ik heb in mijn onesie geplast het gebeurde als volgt ik moest in die nacht al plassen maar toen heb ik het opgehouden tot de volgende ochtend alleen toen moest ik dus super nodig dus ik was al rennend onderweg naar de wc met mijn hand bij men kruis en echt benen gekruist en gedanst heb ik het geprobeerd op te houden alleen men broer stond op de badkamer dus ik kan niet binnen en heb het toen nog 2 minuutjes op kunnen houden maar toen was het al te laat en had ik in mijn onesie geplast

 

wie heeft ook zoiets meegemaakt want ik schaam me echt dood voor ik ben een jongen van 16 jaar


2 reacties

Hey 

 

Je hoeft echt niet te schamen ongelukjes gebeuren eenmaal.

iedereen doet wel eens iets beschamends .

 

ik had een keer wc papier aan mijn broek hangen, ik schaamde me kapot, het was even lachen de na was iedereen het weer vergeten (gelukkig maar)

ik moest een keer zo nodig dat ik op een dichte wc bril had geplast bij mijn opa en oma.

en de laatste ik moest zo nodig naar de wc maar ik durfde niet dus ik plaste in mijn broek het stroomde er uit je moet na gaan dat was in groep 8 ik was allang zindelijk.

niemand is er gelukkig achtergekomen alleen thuis, soms heb ik echt een engel op mijn schouder jij ook het komt allemaal goed.

 

groetjes 

Reputatie 5
Badge +1

Hoihoi,

Zeker heb ik dat wel eens gehad. Ik plas bijna dagelijks nog in m'n broek... Maar ja daar gaat het niet om. Als zoiets een keertje gebeurd is het helemaal niet erg. Zoals hierboven al word gezegd: "iedereen doet wel eens iets beschamends" 

Reageer