hai,
ik ben een meisje van 15 jaar en ik wil een keer proberen te roken. Ik heb een pak cigaretten gevonden ergens bij een sportverening een tijdje geleden en had er eentje uitgehaald. Ook heb ik een tijdje geleden een cigarette gepakt uit mn neef zn jas en die heb ik meegenomen naar huis. Ik heb dus nu twee cigaretten verstopt in mn kamer en wil het een keertje proberen te roken in mn kamer. Ik woon met mn moeder en zij rookt zelf niet en drinkt ook niet, dus als ze er ooit achter zou komen zou ze wel schrikken. Ik heb ook een streng gelovige familie dus dit zou best ernstig zijn. Ik sta bij mn familie bekend als het mesije die zich altijd gedraagd en niet 'domme' dingen gaat doen. (Eff serieusik durfde niet eens voor de eerste keer een energiedrink te drinken vandaag) Maar in ieder geval wou ik weten of jullie misschien tips hebben over hoe ik dit moet doen? op shooldagen moet ik binnen een half uurtje thuis zijn tenzij ik zeg dat ik ga winkelen of ergens ga eten. En als ik dat zeg willen mn vriendinnen vaak meekomen en hun zijn ook streng tegen roken. en als ik het buiten zou doen (kan opzich wel) maar gaat het dan ruiken als ik thiuskom? Verder in de nacht kan het op zich wel maar ben bang dat het gaat ruiken en ik dus betrapt wordt. iemand tips hierover?
(btw srry voor alle typfouten, heb nepnagels gezet en kan dus niet typen)
dankee alvastt