Vraag

in bed plassen

  • 25 October 2022
  • 9 reacties
  • 571 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

heyyy, ik heb dus zegmaar een probleempje namelijk dat ik af en toe nog in mijn bed plas en ik mag van mijn ouders geen drynites gebruiken want dan leer ik het nooit af zeggen ze heeft iemand tips?


9 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hi Kaasjegirl,

Ik mocht op een bepaald moment ook niets meer dragen. Maar nadat het bed toch nog wel vaak nat werd en er veel gewassen moest worden heb ik ze kunnen overhalen bij mij thuis. Omdat ik vaak door broekjes van drynite heen plaste en mijn bed toch nat werd hebben we toen online andere besteld.

Anders zou je ze nog stiekem kunnen halen van je zakgeld en ergens in je kast kunnen verstoppen misschien? Succes en groetjes!

Reputatie 6
Badge +3

nee want ze controleren alles en controleren mijn kamer elke dag

Reputatie 4
Badge +3

hi

ik zou naar de huisarts gaan, die kan je verder helpen om er vanaf te komen. ik had dit vroeger en ben toen naar de kinderarts geweest, ik heb toen een soort van speciale onderbroek gekregen met een soort van apparaatje eraan en als er dan plas in de onderbroek kwam, ging er een alarm af, zo is het de bedoeling dat je je hersenen traint om wakker te worden wanneer je naar de wc moet.

Reputatie 1

Mijn broertje plaste in bed, maar voor hem hielp het om 's avonds niet meer echt te drinken, en dan 's ochtends en 's middags meer.

uiteindelijk is hij er daardoor vanaf gekomen.

Reputatie 6
Badge +3

oke

Reputatie 4
Badge +2

Alle tips hierboven zijn echt het proberen waard. Helaas werkten bij mij, minder drinken die plaswekker en zelfs de medicijnen die ik een tijdje had niet. Je kan met je huisarts bespreken wat je allemaal zou kunnen proberen, dat heb ik ook gedaan.
Pas toen alles wat we probeerden niet werkte, en we nog steeds vaak bedden moesten verschonen hebben we het wel bij luiers gelaten voor de nacht. Wanneer het bed vaak genoeg nat is en nu ook met de stroomkosten denk ik dat je ouders het op de lange termijn wel zat zullen zijn dat bed te verschonen. Ik vond het zelf voor mijn nachtrust in overleg met mijn ouders en de huisarts en een speciale arts in het ziekenhuis toch het beste weer terug luiers te gaan dragen voor de nacht.

Succes en groetjes!

Reputatie 7
Badge +5

‘S avonds niet te veel drinken en voor dat je naar bed gaat goed plassen. Vraag ook aan je ouders of ze je willen wakker maken als zij naar bed gaat dt je nog een keer kunt plassen, misschien helpt het. Laat het maar weten

Reputatie 6
Badge +3

meestal heb ik al in bed geplast als hun naar bed komen… 

marktplaats en in een tas in het bos?

 

Reageer