ik denk dat het heel pijnlijk is ik heb 1 keer jongen knietje in ze noten gegeven. ik was in me bikini de hond aan het uit laten en die jongen wij mij navel aanraken ik zij je wilt wat. toen wou die het proberen en toen gaf ik hem een knietje dat vergat hij nooit weer en ik liep vrolijk verder.
ik denk dat het heel pijnlijk is ik heb 1 keer jongen knietje in ze noten gegeven. ik was in me bikini de hond aan het uit laten en die jongen wij mij navel aanraken ik zij je wilt wat. toen wou die het proberen en toen gaf ik hem een knietje dat vergat hij nooit weer en ik liep vrolijk verder.
Oei, wat deed die jongen nadat je hem een knietje gaf?
Oei, wat deed die jongen nadat je hem een knietje gaf?
Die zakte op de grond van de pijn maar hij wist meteen wel dat hij van me af moest blijven
In principe is het (persoonlijk vind ik) niet zo pijnlijk ligt aan hoe hard de trap is
Oh ja, een keer deed een jongen echt heel vervelend. Hij ging kreunen in me oor terwijl ik zei dat hij moest stoppen. Ik gaf hem per ongeluk een schop in zijn ding. Hij ging echt bijna huilen. Ik heb wel sorry gezegd, want dat was echt niet mijn bedoeling. Ik wou hem alleen een schop geven:(