Vraag

Ik zie geesten is dat raar?

  • 6 June 2018
  • 6 reacties
  • 568 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Je leest het al...
Ik zie bijna elke dag mijn 2 overleden zussen en overleden broer (bij hun geboortes overleden). en me overleden opa en oma.

Ik zie ze bijna elkedag wel paar keer.
Ik zie vaak mijn oma als ik wakker woord op me bureaustoel zitten.
Mijn opa zit s'ochtends aan de keuken tafel te wachten.
Die zussen volgen mij bijna overal naar toe. Naar school naar me vader, bij vrienden, in de bus etc.

Ik vind het niet erg dat ik ze zie. ze beschermen me voor mijn gevoel. Ik weet dat dat niet kan maar als nog.

Mijn vraag is zien jullie ook geesten of is dat niet normaal?

Alvast bedankt dat je de tijd hebt genomen om het te lezen.

Groetjes bella blue ?

6 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Nee hoor het is zeker niet raar. Er zijn best veel mensen die geesten of schimmen zien!

Ik zelf zie vooral heel veel schimmen (geesten). Alleen ik ken hun niet persoonlijk. Zoals jij blijkbaar wel hebt. Ik zie wazige mensen en de ogen ( zwarte schimmen waarbij je alleen de ogen ziet). Ik heb het idee dat de ogen er ook voor mij zijn als een soort bescherming of dat ze me in iedergeval in de gaten willen houden. Ze staan meestal in een hoekje en kijken om zich heen of naar mij.

De wazige mensen zijn mensen met een wazige omtrek meestal grijs, wit of donkergrijs. Ik heb vaak het idee dat het mensen zijn die zijn overleden. Ze zijn naar mij heel aardig en ik kan best vaak met ze praten over dingen. Ik zie ze, ik voel ze en ik hoor ze. Heb jij dat ook? Kan jij ook communiceren met je zussen, broer en opa en oma? Want dat zou wel heel gaaf zijn.

Soms hoop ik wel dat ik een van de schimmen zal herkennen, dat het mijn opa en oma zijn of een tante, maar dat geluk heb ik tot heden nog niet gehad helaas.

Maar het is ( in mijn ogen) heel normaal, want ik heb dat ook!

Gr: Mr.S
Ik heb het niet!
En ik vind het persoonlijk lijkt het mij ook niet fijn!
Praat er is met je ouders over
miss helpt dat!
Nee dit is niet raar.
dit is compleet niet raar ,ik heb het ook en zie mijn overleden broer en jouw zussen gan overal met je mee omdat ze je beschermen zodat je niks overkomt, en wrm probeer je niet een x een veilige manier om met hun te comuniceren. ik kan ook praten met mijn broer, ik praat met hem door mijn hoofd dus ik stuur singalen naar hem toe en dat zijn dan woorden .maar ik zie ook mensen die ik niet ken en dan kan ik ook met hun praten. miss kan je een x hulp vragen aan een medium om je te helpen leren omgaan met je gaven.
Ik heb dit niet maar het lijkt me ook wel cool om ze wel te zien. Ik mis de overleden mensen in mijn leven eigenlijk niet meer zo heel erg omdat het al een paar aantal jaren geleden is dat ze zijn overleden. Ik heb eigenlijk nog nooit geesten of schimmen gezien. Wel had ik steeds het gevoel dat mijn oma steeds aanwezig was toen ze overleed. Ik had steeds het gevoel alsof ze er was. Gewoon was. Ik zag haar niet en ik hoorde haar ook niet. Ik heb dat gevoel nu nooit meer.
Misschien heb je wat aan deze reactie?
Gr. Pipje123
Reputatie 4
Badge +1

hey

 

ik lees wel vaker dingen over mensen die geesten zien. Ik zelf heb er nog geen gezien. Mischien is diet je manier van rouwen ofzo maar kan ook echt zijn ookal geloven velen er niet in.

 

Zolang jij het niet erg vind zou ik me er geen zorgen over maken denk ik 

 

groetjes😊

Reageer