Ik zie een geest (mijn overleden oma?)

  • 20 November 2022
  • 8 reacties
  • 200 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

hi. ik zie en voel af en toe geesten. het was een poose weg, maar nu is mijn oma haar graf geruimd en nou is het weer erger. gisteravond begon de lamp in de badkamer ineens te knipperen. toen zei ik: '’laat me met rust, ik wil slapen, ga weg'’ en toen stopte het. ook droomde ik dat ik met mijn oma kon praten. en ik weet hoe ze eruit zag want ik heb videobanden gezien van haar dus ik wist zeker dat zij het was. en toen ik wakker werd zag ik een wazige vorm in mijn kamer in de vorm van een mens en ook een schaduw op de muur en gordijnen in de vorm van een mens. 


8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

en een heel koud iets raakte mijn arm en wang aan

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Ik heb hier geen verstand van maar ik zou denken, als je het niet wilt en je hebt last dan moet je proberen sterker te zijn dan dit wat je voelt en het wegdenken. Klinkt makkelijk maar misschien kun je het trainen door soort van meditatie of ontspanningsoefeningen. In elk geval ben jij zelf de baas en als je wilt gaat het weg. Soort van dat jij het kan verbieden dat je hier last van hebt. Maar misschien zijn er nog veel betere tips.  Je kan het de baas zijn!

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +3

heb ik allemaal al geprobeerd 😫. maar niks helpt!

en als ik zeg dat het weg moet gaan gaat het wel weg maar dan komt het midden in de nacht terug!

Reputatie 4
Badge +1

Hey ik weet niet og geesten echt zijn ofzo maar als ze echt zouden zijn denk ik niet dat je ze zou kunnen zien. Ik weet het niet he ik heb er geen  verstand van want ik heb nog nooit 1 gezien😵.Ben je de laatste tijd verdrietig geweest om je oma ofzo? Ik weet niet hoelang ze al dood is maar mischien is dat je manier van rouwen? Waarschijnlijk zal het wel over gaan. Probeer het anders te negeren of plezier te hebben (als dat lukt) en anders eens over praten met je ouders?

waarschijlijk heb je hier nietr veel aan (hopelijk wel)

je kunt natuurlijk ook ouija bord kopen en vragen waarom ze rond spookt bij je maar dat kost dan natuurlijk wel geld

 

groetjes

Reputatie 3
Badge +1

@i love honey 

NOOIT EEN OUIJA BORD GEBRUIKEN EN ZEKER NIET ALS JE PARANORMAAL BENT NOOIT

^Entiteiten en krachten zijn slimmer en blijven plakken^

 

Nou, nu dat ik dat heb gezegd wil ik even zeggen dat je moet oppassen. Wees altijd en ten alle tijden vriendelijk tegen alles en iedereen. Alles wat je wilt uitdrukken doe je met een vraag en je bedankt ook altijd de kracht of entiteit. Zoals bv. "Zou u afstand kunnen nemen of terug gaan van waar je komt, alstublieft? Dankuwel."

 

Ouija bord: het gebruik van enig bord met name een ouija bord maakt alles gewoon erger. En als je denkt dat het niet erger kan, nou dat kan het dus zeker wel.

 

Ik zou je aanraden hier met je ouders of ander familie lid over te praten en misschien zelf een professional op te zoeken. Weet dat niet iedereen te vertrouwen is. Zoek iemand waar jij op je gemak mee bent.

 

Je kunt ook altijd vragen wie het is. Gebaren kun je altijd terug krijgen. En het beste van al, het is zonder ouija bord. Roep ook nooit krachten, entiteiten of geesten op op eender welke manier. Gebruik de gene rondom je, en vraag of ze afstand kunen nemen.

 

Ik hoop dat ik heb kunnen helpen en dat je nog geen ouija bord hebt geprobeerd.

 

Groetjes en hou je sterk!

Reputatie 3
Badge +1

en een heel koud iets raakte mijn arm en wang aan

Als je dit voelt dan moet je het van je afschudden. Een douche pakken kan ook helpen want water reinigd en spoelt krachten en entiteiten weg.

Badge

Heey,

Wat vervelend zeg! Ik heb soms ook dat ik een wazig iets zie dat lijkt op een mens, mijn oma is laatst ook overleden. Maar als je het eng en vervelend vindt worden moet je gewoon hardop zeggen als het weer gebeurd: Willen jullie stoppen me te achtervolgen want het is eng en vervelend dus laat me gewoon met rust! Laat het even weten of het hielp xx

Reputatie 3
Badge +1

en als ik zeg dat het weg moet gaan gaat het wel weg maar dan komt het midden in de nacht terug!

Niet op focussen, hoe langer je ze negeerd en op een vriendelijke manier weghoudt hoe langer ze wegblijven. In dit geval als je ze weg wilt, neem dan contact op met een professional waar je jou goed bij voelt.

 

Reageer