Ik zie een geest (mijn overleden oma?)

• 20 November 2022
  • 7 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

hi. ik zie en voel af en toe geesten. het was een poose weg, maar nu is mijn oma haar graf geruimd en nou is het weer erger. gisteravond begon de lamp in de badkamer ineens te knipperen. toen zei ik: '’laat me met rust, ik wil slapen, ga weg'’ en toen stopte het. ook droomde ik dat ik met mijn oma kon praten. en ik weet hoe ze eruit zag want ik heb videobanden gezien van haar dus ik wist zeker dat zij het was. en toen ik wakker werd zag ik een wazige vorm in mijn kamer in de vorm van een mens en ook een schaduw op de muur en gordijnen in de vorm van een mens. 

7 reacties

Reputatie 2
Badge +3

en een heel koud iets raakte mijn arm en wang aan

Reputatie 2
Badge +3

kan iemand ff reageren want het word steeds erger

Reputatie 7
Badge +14

Hoi. Ik heb hier geen verstand van maar ik zou denken, als je het niet wilt en je hebt last dan moet je proberen sterker te zijn dan dit wat je voelt en het wegdenken. Klinkt makkelijk maar misschien kun je het trainen door soort van meditatie of ontspanningsoefeningen. In elk geval ben jij zelf de baas en als je wilt gaat het weg. Soort van dat jij het kan verbieden dat je hier last van hebt. Maar misschien zijn er nog veel betere tips.  Je kan het de baas zijn!

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 2
Badge +3

heb ik allemaal al geprobeerd 😫. maar niks helpt!

Reputatie 2
Badge +3

en als ik zeg dat het weg moet gaan gaat het wel weg maar dan komt het midden in de nacht terug!

Reputatie 4
Badge +1

Hey ik weet niet og geesten echt zijn ofzo maar als ze echt zouden zijn denk ik niet dat je ze zou kunnen zien. Ik weet het niet he ik heb er geen  verstand van want ik heb nog nooit 1 gezien😵.Ben je de laatste tijd verdrietig geweest om je oma ofzo? Ik weet niet hoelang ze al dood is maar mischien is dat je manier van rouwen? Waarschijnlijk zal het wel over gaan. Probeer het anders te negeren of plezier te hebben (als dat lukt) en anders eens over praten met je ouders?

waarschijlijk heb je hier nietr veel aan (hopelijk wel)

groetjes

Reputatie 4
Badge +1

hi. ik zie en voel af en toe geesten. het was een poose weg, maar nu is mijn oma haar graf geruimd en nou is het weer erger. gisteravond begon de lamp in de badkamer ineens te knipperen. toen zei ik: '’laat me met rust, ik wil slapen, ga weg'’ en toen stopte het. ook droomde ik dat ik met mijn oma kon praten. en ik weet hoe ze eruit zag want ik heb videobanden gezien van haar dus ik wist zeker dat zij het was. en toen ik wakker werd zag ik een wazige vorm in mijn kamer in de vorm van een mens en ook een schaduw op de muur en gordijnen in de vorm van een mens. 

je kunt natuurlijk ook ouija bord kopen en vragen waarom ze rond spookt bij je maar dat kost dan natuurlijk wel geld

Reageer