Skip to main content
Vraag

ik word gek van incontinentie

• January 30, 2025
  • 2 reacties
  • 241 Bekeken

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3

Hallo allemaal, ik ben net 16 jaar en ben helaas ligt incontinent… en ik word er helemaal gek van, ik moet tegenwoordig 24/7 luiers dragen. Eerst plaste ik alleen in bed, dit vond ik niet erg maar sinds een maandje of 3-4 heb ik overdag ook ongelukjes… het zijn kleine beetjes plas per keer, maar wel meerdere per dag… de huisarts heeft veel onderzoek gedaan en ik heb blijkbaar een niet goed ontwikkelde blaas. Ik moet trainingen doen en de huisarts blijft maar zeggen dat ik moet afwachten aangezien er voor nu niks aan gedaan kan worden omdat het met de jaren mee nog kan verbeteren… maar ik word er gek van!! Heel mijn familie weet het onderhand en de vrienden groep van mijn ouders ook. Ik draag best wel dikke luiers dus is het makkelijk te zien. Ik schaam me daarom 24/7 en het maakt het leven er niet leuker op. Op school is het daarom ook moeilijk om het te verstoppen… ik word echt gek… 

mij heb, net zoals bij mijn  vorige topic geen idee wat ik hier mee wou bereiken maar tips zijn altijd welkom!

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 3, 2025

Lijkt me heel vervelend. Hebben ze ook je blaasinhoud gemeten? Je kan het ook zelf meten. Proberen zo lang mogelijk ophouden tot je begint te druppelen en dan in een maatbeker plassen. Die trainingen zouden wel moeten helpen ook als je ze goed doet. Take care

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 17, 2025

Dat is heel vervelend maar weet dat je er zelf weinig aan kan doen. .

En weet dat er helaas meer mensen dit probleem hebben .

En beter een luier aan dan dat al je kleren nat worden 

Ik krijg ook een luier aan als we lang onderweg zijn dan doe ik ruimere kleren aan dan zie je het niet zo 

Dus veel sterkte  .