Vraag

ik word gek van een Stemmetje in mijn hoofd

  • 6 April 2022
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Toen ik weg was gegaan van De Forum kreeg ik ern stemmetje in mijn hoofd . De stem zegt alleen negatieve dingen tegen mij

Zoals : Weet je hoe lelijk jij bent ?? 

Toen ik nog niet op De Forum kon ik makkelijk tegen pesten.  Toen ik op De Forum zat. Ook . Maar nu durf ik niks meer door mijn vervelende stemmetje in mijn hoofd . Ik begin gek te worden!!!

Kan iemand mij helpen 

 

Alvast bedankt 

Zelle


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Zelle ! Wat naar voor je... ik heb dit namelijk ook. Als ik een emotie voel bijv: verdrietig, dan zegt mijn stemmetje: je bent niks waard, dus waarom leef je nog? Val liever dood!

Dat zegt mijn stemmetje steeds.. ik heb geen stemmetje maar stemmetjes!! Ze zitten de hele tijd ruzie te maken en zd maken stress in MIJN hoofd! Daarom heb ik ook veel stress..  nou, Ik vind het naar  oor je zelle... misschien moet je je zelf mailen en praten met je stemmetje! Of praat met het stemmetje in je hoofd!

Luv u and never forget that!♡

Kusjes en knufies van mij<3

Hoi, ik denk niet dat iemand op het forum je echt goed kan helpen, hoewel er natuurlijk nuttige tips kunnen zijn maar dat weet ik niet. Ik denk dat een psycholoog jou het beste kan helpen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi  @J8j8  heeft gelijk je kan het beste hier met iemand over praten, een vetrouwenspersoon ofzo of huisarts en die weet dan wel wat je het beste kunt doen. Ik vond dit :

https://www.thuisarts.nl/stemmen-horen/ik-hoor-stemmen-in-mijn-hoofd

 

Daar staat wel wat info :)

Sterkte hoor ! En jij bent een topper en zeker niet lelijk !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +1

Hoi Zelle

Inderdaad heel naar dat dat stemmetje invloed op je heeft.

Tips die mij altijd helpen zijn bijvoorbeeld elke ochtend en avond in de spiegel staan en alles van je innerlijk en uiterlijk opnoemen en wat er zo leuk is aan jou.

Wat ook een heel creatieve tip is om je ouders, familie, mensen op het forum, vrienden,kennissen te vragen om op een briefje op te schrijven wat ze van jou vinden en vragen wat zij allemaal leuk aan je vinden. Dit lees je dan niet direct. Maar als je stemmetje weer iets naars zegt dan kun je een briefje lezen van een ander waar bijv. op staat "Je hebt mooie ogen, maak mij blij en je maakt mijn dag elke keer een stukje beter". 

Hoe klinkt dat voor jou? 

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen. 

Zoals Julian ook zei kun je er ook met een vertrouwenspersoon, psycholoog of huisarts mee praten  

Reageer