ik word doof wil je aub een gesprekje met mij hebben

  • 6 November 2020
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Badge

Hey hey, ik ben een meisje van 13 en ik vertel een verhaal 

Ik was 11 en ik begon minder goed te horen voor mijn gevoel ik zei heel vaak wat of wat zeg je mijn ouders vonden het ook opvallen dus ze gingen naar het ziekenhuis voor wat testjes waar uit blijkt dat ik nog maar 30 procent aan allebij de kanten hoor (meeste mensen horen 90/100% dus ik kreeg gehoor apparaten toen ging er een wereld voor mij open. Maar... het blijkt dat ik door een fout in een gen langzaam doof word ik ben op mijn 12ste geopereerd (op mijn verjaardag) ik heb toen een implantaat gekregen ( het is een apparaat op je hoofd waardoor je nog kan blijven horen als je doof bent maar ik vind het echt niet leuk dat ik het heb maar 2 op de 2 miljoen krijgen het en daarvan ben ik precies ik een ik doe nu de havo ik doe de havo omdat ik al die jaren heb zitten liplezen heel vermoeiend zou iemand hier op reageren??

 

Gr,

Davinia


3 reacties

Badge

Hey, wat goed dat je het durft te delen.

Ik vind het heel vervelend voor je dat je minder goed kan horen.

Ik zou met jou een gesprekje willen voeren, namelijk ik was vroeger ziek door mijn oren en ik was bijna doof.

Groetjes

Sandy

Badge

Ik sta Altijd open voor een gesprek 👍

Reputatie 1
Badge +1

Hé 

Wat vervelend. Ik hoop dat alles goed met je gaat. Als je wilt praten ben ik hier.

<3

Reageer