Vraag

ik word dikker

  • 2 October 2021
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi,

Sinds dat ik bij pleegmama ben komen wonen ben ik flink aangekomen woog eerst 41 kg nu 46 kilo en ben 1,70 lang . Mijn bff zeg dit ook tegen mij en zij mag mij alleen naakt zien . Ook mijn borsten zijn gegroeid van cup b naar c / d .en merk dit ook aan de buitenkant . Waar lig dit aan ?? Dat ik nog aan het groeien ben?? Of dat ik nu in vertrouwde / veilige omgeving ben ??

 


5 reacties

Heyy

 

Ik denk persoonlijk dat de dingen die je zelf opnoemt beide meespelen in het feit dat je nu aankomt.

 

Je voelt je bij je pleegmama gelukkig, veilig en vertrouwd en dat neemt stress bij je weg.. Daardoor kan het best zijn dat je wat bent aangekomen want je maakt je minder druk.

Ook zit je nog steeds midden in de pubertijd waardoor je nog steeds aan het veranderen bent door alle hormonen. Dat je borsten nu nog groeien en dat je aankomt hoort daar dus ook bij! 

 

Het is in ieder geval niks raars en heel normaal!:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +5

Pleegmama vind mij er nu beter uitzien en ze vind mij een "" knappe dame"" geworden .

En zeker na alles wat ik mee gemaakt heb .

 

Badge

als ik eerlijk ben lijkt het me sterk dat je (zichtbaar) aangekomen bent, of in ieder geval te zwaar voor je gewicht, want als dat je vraag is is dat volgensmij niet zo

Reputatie 2
Badge +1

Hey  

Waarschijnlijk voel je je gewoon goed bij je stiefmoeder.

Of je bent een wat latere puber. Dat je nu een groei spurt krijg.

Liefs beartje

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi beartje, 

Ben overal laat mee werd pas op mijn 13e voor het eerst ongesteld  etc . Net wat jij zeg maak nu groei spurt mee .

Reageer