Vraag

ik wil tips voor mijn lichaamsgeur

  • 25 January 2021
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyy, ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste topic 

Ik weet niet precies wat ik wel en niet mag vragen en vertellen want ik wil niet dat het verwijdert wordt,

Maar ik ben dus 13 jaar en ik zit in de tweede klas en ik wou vragen of iemand tips had voor me. Tips om beter te ruiken (behalve douchen en deodorant). Ik heb het gevoel dat ik stink en dat had ik eigenlijk allang al maar toen ben ik sochtends gaan douchen en dacht ik dat het over was maar een paar weken geleden hoorde ik een paar meiden uit mijn klas smoezen. Lang verhaal kort ik wil beter ruiken wat kan ik drinken of bijv citroen in mijn sokken doen ofzo idk. Dit is heel erg uit mijn comfortzone en ik schaam me er ook voor  dus idk misch vw ik het later wel.

Nog fijne dag verder

Niemand.


6 reacties

Badge

Als je 13 bent is het niet gek als je soms een beetje stinkt om het zo maar te zeggen, je zit dan in de pubertijd, jij kan daar echt helemaal niks aan doen, als mensen daar iets van gaan zeggen is heel gemeen, de een heeft er meer last van dan de ander, ik heb niet nu per direct tips, maar probeer je niet druk te maken, ik weet dat het heel vervelend is, maar jij kan er niks aan doen jij bent ook maar gewoon een mens so don't worry! Als je ouder wordt heb je er vast minder last van. 

Reputatie 1
Badge +1

Als je 13 bent is het niet gek als je soms een beetje stinkt om het zo maar te zeggen, je zit dan in de pubertijd, jij kan daar echt helemaal niks aan doen, als mensen daar iets van gaan zeggen is heel gemeen, de een heeft er meer last van dan de ander, ik heb niet nu per direct tips, maar probeer je niet druk te maken, ik weet dat het heel vervelend is, maar jij kan er niks aan doen jij bent ook maar gewoon een mens so don't worry! Als je ouder wordt heb je er vast minder last van. 

Heel aardig van je en ik begrijp heg bedankt🙂

Reputatie 7
Badge +19

Heey

Ik sluit mij aan bij de reactie van @Aaanoniemmm 

Ja en wat je nog zou kunnen doen is: gewoon elke dag douchen (zoals je vgm al doet), deodorant opdoen (misschien wat vaker), een andere deodorant proberen die sterker ruikt, parfum opdoen en gewoon elke dag schone kleren aandoen. Maar verder zou ik het ook ff niet weten

Heyy

Ik snap wat je bedoelt, zoals je al zegt douche je iedere dag, dus het lijkt me sws vrij sterk dat je stink. Je kunt natuurlijk (als je dat nog niet doet) iedere dag een verse T-shirt aandoen, trui kan ook, maar broek bv is niet nodig (vind ik). Je kunt ook proberen het weg te werken met bv parfum, al raad ik dit eigenlijk  niet echt aan. Je kunt wel proberen bv in de pauze in het toilet deo opdoen, op die manier blijft de deogeur misschien wat langer hangen.

Reputatie 6
Badge +7

Probeer te kijken waar het door komt.

Er zijn verschillende dingen. Je kunt over de geur heen gaan met nog meer geur (parfum of een luchtje). Dan ga je nog sterker ruiken, alleen dan naar Axe ofzo. En waarschijnlijk beide door elkaar heen.  Ik zou dit niet doen.

Andere mogelijkheid: Teveel douchen! Als je probeert geur af te spoelen was je eigenlijk veel bacteriën van je huid weg. Dat maakt dat het evenwicht weg is.  Probeer jezelf niet schoon te schrobben maar was eens om de andere dag met alleen water. En de andere dag met een zeepvrij iets. En douche kort. 

Als je teveel zweet, kijk eens naar Odorex extra dry.  

Heyyy ik heb nog ff een kleine tip kijk goed wat voor deo je op doet je kunt namelijk beter deo nemen die je zweten enzo wegneemt + geurtje dan een deo met alleen een geurtje want dan wordt dat geurtje genikst met wat minder lekker lucht en stinkt het misschien alsnog btw ik weet niet wat je nu gebruikt 

 

Me

Reageer