Vraag

ik wil niet slapen en ik ben moe van alles


  • Anonymous
  • 0 reacties

Het word laat.. het is al 01:27 uur in de nacht.. ik wil niet slapen.. ik wil gewoon niet:( ik ben moe en gisteren sliep ik pas rond 3:00 uur snachts.. eergisteren rond 1:00 uur ofzo.. en van zondag op maandag was het ook al laat toen ik ging slapen maar ik weet niet hoe laat.. Ik denk dat het niet goed met mij gaat:( ik wil niet slapen maar ik heb niks te doen.. waarschijnlijk slaapt iedereen op het forum al.. ik was vanochtend zo moe dat het niet lukte om op te staan, heel mijn lijf zei: 'nee! Niet nog een keer! Je bent moe ga slapen!!' En zo gaat het elke ochtend:( dan moet ik toch naar school en het goed doen.. als ik ook maar 1 minuut te laat ben word mijn juf echt heel erg boos:( maar vanochtend wilde mijn lijf en ikzelf echt echt echt echt echt echt echt niet dus zei ik dat ik ziek was. Ik ben ook echt ziek.. gister avond voelde ik me ook al niet lekker en was ik moe maar ik heb mezelf toen toch wakker gehouden. Ik ben misselijk, heb buikpijn en ben duizelig ik heb vanochtend tot kwart voor 3 s middags geslapen.. het gaat niet goed met mij en mijn slaapritme. Mijn lichaam stribelt steeds meer tegen en is moe..  ik ben ook moe. Moe van school moe van mijn 'vrienden' moe van mijn huiswerk moe van de druk die op mij ligt en moe van het slechte slapen.. 

Gr. Annoniem_meisje 


14 reacties

Hey lieve @annoniem_meisje ik voel mee en heb precies hetzelfde. Ik lig wakker ik pieker en denk aan van alles. Zie forumleden bijna voor me met al hun dingen die ze hebben de lievers zoals Julian12 en Wilhelmavemela en jij en hulpvolmeisje en wie allemaal wel niet. Zulke fijne lieverds en dan denk ik waarom moeten hun nou zulke dingen beleven en dragen. Zo peins ik de nacht door. Lees al hun verhalen nog eens, beeld het me in, zie Wilhelmavemela op het dakje, zie die arme Julian vernederd in de hoek staan, zie een ander meisje huilend haar boek vullen. Zie nog een jongen gepest worden. En zo pieker ik over het waarom.  Ik hou me sterk met denken dat we allemaal gaan winnen. Ik hoop het.  Pfff ik snap jou zo goed. Waar blijft de slaap..…

Liefde aan jou nu 

Sanny xxxxx

Ik reageer op je bericht maar natuurliik een check.........Dat nu net ik op je reageer. Nu net die stomme check moet komen omg......echt. vreselijk. Welterusten lieverd mijn reactie zal wel ergens morgenmiddag verschijnen. Sorry 

Sanny xxxx

Ik reageer op je bericht maar natuurliik een check.........Dat nu net ik op je reageer. Nu net die stomme check moet komen omg......echt. vreselijk. Welterusten lieverd mijn reactie zal wel ergens morgenmiddag verschijnen. Sorry 

Sanny xxxx

Ik snap het ik vind die checks ook zo stom... op het moment dat je dan probeert een lang  berichtje te maken om iemand te helpen komt de check😔 ik heb dat ook vaak:( ik vind het heel lief dat je hebt gereageerd en ik zal hem morgen lezen❤️

Gr. Annoniem_meisje 

Ik reageer op je bericht maar natuurliik een check.........Dat nu net ik op je reageer. Nu net die stomme check moet komen omg......echt. vreselijk. Welterusten lieverd mijn reactie zal wel ergens morgenmiddag verschijnen. Sorry 

Sanny xxxx

Mijn reactie op je berichtje @Sanny word nu ook gecheckt sorry..

Gr. Annoniem_meisje 

Hey ik hoop het nog te lezen en jij het mijne. Ik hoop ook dat je toch kan slapen. Trusten meis 😘

Hey ik hoop het nog te lezen en jij het mijne. Ik hoop ook dat je toch kan slapen. Trusten meis 😘

Slaap lekker😴😴

Gr. Annoniem_meisje 

Het word laat.. het is al 01:27 uur in de nacht.. ik wil niet slapen.. ik wil gewoon niet:( ik ben moe en gisteren sliep ik pas rond 3:00 uur snachts.. eergisteren rond 1:00 uur ofzo.. en van zondag op maandag was het ook al laat toen ik ging slapen maar ik weet niet hoe laat.. Ik denk dat het niet goed met mij gaat:( ik wil niet slapen maar ik heb niks te doen.. waarschijnlijk slaapt iedereen op het forum al.. ik was vanochtend zo moe dat het niet lukte om op te staan, heel mijn lijf zei: 'nee! Niet nog een keer! Je bent moe ga slapen!!' En zo gaat het elke ochtend:( dan moet ik toch naar school en het goed doen.. als ik ook maar 1 minuut te laat ben word mijn juf echt heel erg boos:( maar vanochtend wilde mijn lijf en ikzelf echt echt echt echt echt echt echt niet dus zei ik dat ik ziek was. Ik ben ook echt ziek.. gister avond voelde ik me ook al niet lekker en was ik moe maar ik heb mezelf toen toch wakker gehouden. Ik ben misselijk, heb buikpijn en ben duizelig ik heb vanochtend tot kwart voor 3 s middags geslapen.. het gaat niet goed met mij en mijn slaapritme. Mijn lichaam stribelt steeds meer tegen en is moe..  ik ben ook moe. Moe van school moe van mijn 'vrienden' moe van mijn huiswerk moe van de druk die op mij ligt en moe van het slechte slapen.. 

Gr. Annoniem_meisje 

Het is 10 over 5 s nachts en ik slaap nog steeds niet..

 

Reputatie 7
Badge +5

Op wie  en je nu?😉☺

Hoi het spijt me voor je dat je een moeilijke nacht had. Ik ook trouwens 😞 en dat de moderatie check het ons niet toestond om elkaar wat bemoedigende woorden te sturen. Heel naar . Ik hoop toch dat je je nu wat beter gaat voelen 😘

Sanny xxxx

Ps daar is mn reactie dan eindelijk ! 7 uur later....

Hey lieve @annoniem_meisje ik voel mee en heb precies hetzelfde. Ik lig wakker ik pieker en denk aan van alles. Zie forumleden bijna voor me met al hun dingen die ze hebben de lievers zoals Julian12 en Wilhelmavemela en jij en hulpvolmeisje en wie allemaal wel niet. Zulke fijne lieverds en dan denk ik waarom moeten hun nou zulke dingen beleven en dragen. Zo peins ik de nacht door. Lees al hun verhalen nog eens, beeld het me in, zie Wilhelmavemela op het dakje, zie die arme Julian vernederd in de hoek staan, zie een ander meisje huilend haar boek vullen. Zie nog een jongen gepest worden. En zo pieker ik over het waarom.  Ik hou me sterk met denken dat we allemaal gaan winnen. Ik hoop het.  Pfff ik snap jou zo goed. Waar blijft de slaap..…

Liefde aan jou nu 

Sanny xxxxx

Wat ontzettend mooi!! Ik ben zo blij dat jij het begrijpt!! Je hebt mijn dag meteen veel beter  gemaakt want ik sliep pas rond 6uur 's ochtends..

Gr. Annoniem_meisje 

Op wie  en je nu?😉☺

Dat weet je toch al❤️ op jou natuurlijk! En kijk eens naar mijn handtekening😉

Gr. Annoniem_meisje 

Hey lieve @annoniem_meisje ik voel mee en heb precies hetzelfde. Ik lig wakker ik pieker en denk aan van alles. Zie forumleden bijna voor me met al hun dingen die ze hebben de lievers zoals Julian12 en Wilhelmavemela en jij en hulpvolmeisje en wie allemaal wel niet. Zulke fijne lieverds en dan denk ik waarom moeten hun nou zulke dingen beleven en dragen. Zo peins ik de nacht door. Lees al hun verhalen nog eens, beeld het me in, zie Wilhelmavemela op het dakje, zie die arme Julian vernederd in de hoek staan, zie een ander meisje huilend haar boek vullen. Zie nog een jongen gepest worden. En zo pieker ik over het waarom.  Ik hou me sterk met denken dat we allemaal gaan winnen. Ik hoop het.  Pfff ik snap jou zo goed. Waar blijft de slaap..…

Liefde aan jou nu 

Sanny xxxxx

Wat ontzettend lief!! Ik ben zo blij dat jij het begrijpt!! Dank je wel:) het werd ook best laat vannacht.. ik sliep rond 6uur in de ochtend..

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi annoniem_meisje

 

Ik lig soms ook wakker. Weet je hoe dat komt? Misschien moet je er met iemand over praten? Bijvoorbeeld je ouders of een vertrouwingspersoon op school? Ik hoop dat dit je een beetje helpt.

MVG, Wolf

Reputatie 7
Badge +5

Op wie  en je nu?😉☺

Dat weet je toch al❤️ op jou natuurlijk! En kijk eens naar mijn handtekening😉

Gr. Annoniem_meisje 

Haha, mnu my love♡

Reageer