Vraag

ik wil luiers kopen

  • 11 May 2023
  • 8 reacties
  • 509 Bekeken

Badge

ik wil dus graag luiers kopen maar ik ben zenuwachtig en ben bang dat de mensen in de winkel raar zullen opkijken of dat er iemand in de winkel is die ik ken en die het tegen mijn ouders/vrienden/bekenden gaan zeggen. 

hebben jullie tips?

alvast bedankt

:)


8 reacties

Heyy ik weet niet waar je je luiers gaat kopen? Ik heb de gekocht bij de Etos in de buurt en express niet bij de supermarkt want daar kom ik veel meer bekenden tegen. Dus misschien kan je naar een winkel wat verder weg gaan? De mensen in de winkel vergeten je toch zo weer!

Reputatie 7
Badge +17

Mensen in de winkel letten daar echt niet op. Die denken waarschijnlijk dat je die luiers koopt voor je broertje of zusje. En hoe groot is de kans dat je bekende tegenkomt? Dat valt nog wel mee denk ik. Gewoon een kwestie van een beetje opletten. 😄

Reputatie 7
Badge +9

Je zou ze ook nog online kunnen bestellen

Reputatie 3
Badge +1

ik wil dus graag luiers kopen maar ik ben zenuwachtig en ben bang dat de mensen in de winkel raar zullen opkijken of dat er iemand in de winkel is die ik ken en die het tegen mijn ouders/vrienden/bekenden gaan zeggen. 

hebben jullie tips?

alvast bedankt

:)

Ik zou eerst proberen om genoeg moed te verzamelen om het tegen je ouders te zeggen. Als dat niet lukt, kan je misschien deze drie

oplossingen proberen:

Naar de winkel in een hoodie ofzo, in ieder geval iets met een capuchon, en doe die dan een beetje voor je ogen zodat niemand je herkent.

Tweede oplossing is: als je een meisje bent (zo te zien aan je naam niet?) kan je maandverband kopen en je hele onderbroek ermee volplakken. Ik denk dat dat niet de plas/poep in bedwang houd maar geeft wel een luierachtig gevoel.

Derde is: je kan poppenluiers in je onderbroek plakken, maar net zoals bij dat maandverband houd dat ook niet de boodschap in bedwang.

hoop dat het helpt :))

 

Reputatie 3
Badge +1

ik wil dus graag luiers kopen maar ik ben zenuwachtig en ben bang dat de mensen in de winkel raar zullen opkijken of dat er iemand in de winkel is die ik ken en die het tegen mijn ouders/vrienden/bekenden gaan zeggen. 

hebben jullie tips?

alvast bedankt

:)

Oh vergeten, je kan ook gewoon heel veel keer expres in je broek plassen in de nacht of overdag, dan denken je ouders misschien dat je incontinent bent en dan willen ze het misschien wel voor je kopen.

Badge

Online bestellen en bij een afhaalpunt laten bezorgen. Niemand die jou ziet

Reputatie 7
Badge +9

Koop menstruatie luiers. Als ze ernaar vragen zeg je dat je vriendin ongesteld is en er ziek is waardoor ze haar hele familie heeft aangestoken en jouw heeft gevraagd dit te kopen.

@marsrover @Nieuwschierigemeid 

Dit is niet zo'n verstandig plan. Mijn broer is 15 en nogsteeds niet zindelijk. Hij heeft nu een plaswekker die hem wakker maakt als hij in zijn broek plast. Ik denk dat @marsrover dat dan eerder krijgt dan luiers.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

ik wil dus graag luiers kopen maar ik ben zenuwachtig en ben bang dat de mensen in de winkel raar zullen opkijken of dat er iemand in de winkel is die ik ken en die het tegen mijn ouders/vrienden/bekenden gaan zeggen. 

hebben jullie tips?

alvast bedankt

:)

Ik weet niet hoe oud je bent, maar waarschijnlijk pas je  gewoon makkelijk in pull-up broekjes zoals Drynites

Beste kan je naar de kruidvat gaan, die hebben zelfscan kassa’s 

https://www.kruidvat.nl/drynites-boys-nachtbroekjes/p/848688

Meeste mensen letten echt niet op wat andere kopen, zorg wel dat je een tas bij je hebt waar ze in kunnen.

Ik zelf plas in bed en draag daar voor Tena Slip luiers met een plakstrip.

Reageer