Vraag

ik wil klaarkomen

  • 30 April 2022
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Heeeeeii…

Ik ben een meisje van 15 en vinger af en toe, maar het lukt me gwn niet om klaar te komen. Ik squirt eigenlijk alleen, of is dat ook klaarkomen? Ik snap het niet meer. Maar klaarkomen was toch alleen dat witte spul. Ik wil gwn klaarkomen iedereen op deze forums zegt dat dat een FANTASTISCH gevoel is. En ik wil dat ook meemaken. Kunnen jullie mij helpennn? 🙏🙏🙏

groetjesss Jane 


4 reacties

Ik denk dat je nu dingen door elkaar gaat halen. Met ‘dat witte spul’, neem ik aan dat je sperma bedoelt toch? Als jongens klaarkomen, spuiten ze inderdaad sperma maar wij, meiden, niet. Wij hebben geen testikels (zaadballen) en prostaat, dus als een vrouw klaarkomt, ‘spuit er ook niks uit’, om het even zo te zeggen. Squirten is hierop een uitzondering, maar dit is geen sperma en dit kan ook niet iedere vrouw.  Squirten is een gevolg van een hevig orgasme (klaarkomen).  Als jij dus zegt dat je wel eens gesquirt hebt, neem ik aan dat je ook wel eens klaargekomen bent.

Ik denk dus dat je gewoon een verkeerde definitie van klaarkomen hebt. Klaarkomen is gwn het hebben van een orgasme en bij een vrouw is dit anders dan bij een man. 

Badge

Wat is squirten of orgasme?

Ik wil je vraag gerust beantwoorden, maar je kunt het natuurlijk ook zelf opzoeken hè😉

‘Een orgasme hebben’ of ‘klaarkomen’ is het hoogtepunt dat je kunt bereiken als je aan het masturberen bent.

‘Squirten’ is het spuitend klaarkomen van een meisje/vrouw. In het algemeen spuiten vrouwen niet als ze klaarkomen. Lang niet elke vrouw kan dit.

 

Als je zulke vragen hebt, kun je bijvoorbeeld terecht op Sense.info. Dit is een prima site voor jongeren over je lichaam, relaties, seks, etc. Op het forum wordt hier dan ook vaak naar verwezen. Op sense vind je ook het Seks ABC, kijk daar anders eens naar. Veel van die termen zal je hier namelijk wel voorbij zien komen.

 

Sense: Squirten

Sense: Orgasme

Sense: Klaarkomen Meisje (orgasme)

Badge

bedankt voor je antwoord 😃

 

Reageer