Ik wil kanker

  • 13 April 2018
  • 8 reacties
  • 2724 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dag allemaal,

Zelf ben ik erover uit dat ik klaar met het leven ben en bij deze vraag ik aan jullie of jullie tips hebben om kanker te krijgen. Zelf ben ik gewend aan pijn en daar maak ik mij geen zorgen om.

8 reacties

Technisch gezien heb je het vrij vaak, maar ruimt je lichaam die cellen op.
Misschien is het handiger om euthenasie aan te vragen, dan proberen een tumor te kweken.

Echter adviseer ik jou om met iemand hierover te praten, misschien dat zij jou van die gedachte af kunnen brengen of jou verder kunnen helpen.
Hoi!

Voor het geval jij een organisatie vindt die bewust levensbedreigende kanker opwekt in fysiek gezonde lichamen, is het best deze aan te geven bij de politie. Mensen die een aanvraag voor euthanasie indienen, kunnen op een pijnloze manier uit het leven stappen.

Zoals @MensPersoon zegt, praat je hier best met iemand over. Als die iemand jouw lijden onverdraagzaam verklaart, zonder enige uitweg, en een paar onafhankelijke artsen zijn het daarmee eens, kan je voor euthanasie kiezen. Als die iemand een oplossing ziet voor jouw lijden, gaan ze proberen jouw lijden te verzachten.

Groetjes
x

Ik Wil ook kanker :C

Hallo LekkerMan :)

Waarom zou je kanker willen hebben? Een levensgevaarlijke ziekte waarbij je eerst jarenlang met pijn moet leven. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 4
Badge +3

Ik geef liever geen tips om je leven te beëindigen maar kanker is een wel hele moeilijke manier.

Het duurt lang en je hebt kans dat je het overleeft. Of als je later toch geen zelfmoord wilt plegen kan je niet meer terug want dan heb je nog steeds kanker dus probeer alsjeblieft niet om kanker te krijgen.

Reputatie 7
Badge +19

Helaas heb je daar geen invloed op. Naast dat ik niet snap wat je nu zegt doet het me ook best wel pijn. Ik kan me voorstellen dat als je een zwaar leven hebt dat je dan denkt aan het beëindigen van je leven maar om uit ontwetendheid zulke dingen te zeggen is naar. Verdiep je in dingen voordat je het zegt. Kanker is een ernstige ziekte waar je lang met pijn, vermoeidheid, struggles en nog zoveel meer nare dingen moet LEVEN. 

Bij gedachte aan zelfmoord kan je contact opnemen met 113zelfmoordpreventie.

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk dat kanker krijgen erg lastig is en het is een langzaam proces voor je overlijd, Ik zie andere mensen met comments dat je euthanasie kan proberen, maar dokters mogen dat niet geven zolang je niet permanent lijd. Reactie aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 9. 

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Ik ga je geen  tips geven om kanker te geven.

Dit is een levensgevaarlijke ziekte waarmee je meerdere jaren met veel pijn mee moet leven. Doe dit dus NIET!

Bel de zelfmoordpreventie (0800-0113) of de kindertelefoon of vergelijkbare diensten.

Praat er met je ouders over, of als dat niet kan met andere mensen die je vertrouwd zoals je mentor, misschien je vrienden/vriendinnen, andere fammillie, etc.

Ik hoop dat je er doorheen komt!

Reageer