Skip to main content
Vraag

ik wil grotere borsten

• March 20, 2025
  • 5 reacties
  • 278 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heee!! Ik ben 16 jaar en ik wil graag grotere borsten. Ik heb nu cupmaat 75B/75C. Heeft iemand alsjeblieft tips hoe ze groter worden. Ze doen de laatste verrekte veel zeer. Zelfs als ik lekker in me bed lig.

xxx Anoniem🔥

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 21, 2025

Ik denk niet dat er iets is wat je kunt doen om grotere borsten te krijgen. Tenzij een operatie.

Dat ze pijn doen is rot voor je.  Ik zou naar  de huisarts gaan ermee.  Er zijn oefeningen om je bovenlichaam sterker te maken zodat het je borsten beter kan dragen; de huisarts kan daar meer over vertellen.

• March 21, 2025

Er zijn geen dingen die je zelf kunt doen om je borsten groter te laten worden helaas.

Bij aanhoudende pijn zou ik naar de huisarts gaan als ik jou was.

Forum|alt.badge.img

Waarom wil je grotere borsten? 

Hearts4God
  • Weet de weg
  • June 14, 2025

hoi

Er zijn niet veel manieren om je borsten te laten groeien behalve dat als je gaat slapen doe dat zonder topje of bh (wel een pyjama of t shirt kan) want dan gaan je borsten groeien. En voor de pijn ga naar de huis arts als het nog steeds is en voor jou niet goed voelt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 16, 2025

Ik wilde doctor worden dus met wat meer info over de pijn kan ik je misschien gerust stellen

over het laten groeien je kunt wijnig doen ze zijnok zoals ze zijn ze hoeven niet groter of beter

uit ervaring jongens kijken daar amper naar plus als je 16 bent gaan ze now veeel groeien beloofd! En ook als ze niet zo groot worden als je wil ze zijn ok zoals ze zijn ook beloofd!