Vraag

ik wil graag een beetje afvallen

  • 5 August 2022
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik wil graag een een paar kilo afvallen. Ik ben niet heel dik, maar ik wil gewoon graag een wat slankere buik krijgen en misschien iets slankere bovenbenen. Ik hoef niet heel snel en extreem af te vallen. Ik probeer al om minder koekjes te eten enzo en meer te sporten, maar vaak lukt het niet om gezonder te eten. Iemand tips?

(Ik wil niet dat m'n familie weet dat ik probeer af te vallen)


5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

Als je ook gelijk wat spieren wilt kweken, zou je kunnen gaan planken. Van 1 minuut planken voor 30 dagen lang, krijg je al behoorlijk wat buikspieren. Ik weet niet of dit is wat je wilt, anders moet je het even zeggen, dan verzin ik nog wat andere dingen.

 

-Yodema

Reputatie 2
Badge +1

Heyy, 

Als eerste wil ik zeggen dat je lichaam gewoon mooi is zoals ie is! Het is normaal dat je je onzeker voelt, vooral nu met social media en al die modellen die je overal ziet. Je hoeft in ieder geval niks te veranderen! 

Als je dat toch wilt doen, helemaal goed. Het is natuurlijk belangrijk dat jij je goed voelt in je lichaam, en als je dat wilt veranderen op een gezonde manier is het goed.

Misschien kun je wat manieren googlen? Ik ben geen expert. Mochten je ouders je telefoon controleren, verwijder de zoekgeschiedenis. Dan weet je zeker dat ze er niet achter komen dat je probeert af te vallen! 

Veel succes, en vergeet niet dat je mooi bent zoals je bent. 💖✨

Badge

Wees blij met jezelf meid❤️ Afvallen is daar niet voor nodig

Badge

Als je het toch gaat doen omdat je het zo graag wilt dan zou ik het wel gaan bespreken met iemand van een familielid 

Badge

Bedankt voor de tips!

Reageer