Ik wil een meisje zijn

  • 16 September 2017
  • 9 reacties
  • 471 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeey ik wil graan een meisje zijn maar ook een jongen blijven 😕 ik draag soms make-up en heeel vaak nagellak ik verzorg mijn nagels ook heel goed maar ik wil een meisje zijn maar ook een jongen kan iemand advies geven? 🙂

9 reacties

Hoi!

Het is ok om te twijfelen over welk geslacht je wilt zijn, dat is niet erg, maar vast verwarrend.

Denk je dat je soms echt een meisje wilt zijn of meer een meisjesachtige jongen? Ik heb vrienden (jongens) die ook heel goed hun nagels verzorgen, maar jongens zijn en jongensdingen doen. Jij mag doen wat je wilt, als je het maar leuk vindt en je er fijn bij voelt. Nagellak en make-up hebben de reputatie voor meisjes en vrouwen te zijn, maar ik zie geen reden waarom jongens en mannen het niet zouden mogen dragen.

Ik vrees dat er niet veel anders opzit dan afwachten, en binnen een paar weken nog eens kijken of je gevoelens veranderd zijn.

Ik ben een meisje en draag soms nagellak, maar nooit make-up, omdat ik het niet goed vind voor mijn huid en heb er ook helemaal geen zin in, maar dat is ook weer persoonlijk. Iedereen doet gewoon waar 'ie zin in heeft, dan zit het goed.

Groetjes
x
Hoi Quintenh,
je hoeft zoals 100divirgent al zei helemaal geen meisje te zijn om van make-up of nagellak , meisjeskleren , meisjesspeelgoed etc te houden . Als jij je goed in je vel voelt en gewoon deze dingen graag doet is er absoluut geen probleem ! Als je dit al van kleins af aan hebt , en je hebt echt het gevoel totaal geen jongen meer te willen zijn kan je spreken over genderdysforie , maar dat lijkt me hier niet het geval .
Niemand mag zodanig in hokjes geplaatst worden dat hij/zij niet meer zichzelf kan zijn ! Doe dus gewoon waar jij je goed bij voelt !
Groetjes, Lot
Dankjewel voor jullie advies 🙂
graag gedaan :)ik hoop dat het je helpt !
Groetjes , Lot
Ik ben er eigenlijk nog steeds niet uit
Misschien is het een idee om meer te zijn wie je bent, en minder te analyseren wie je eigenlijk bent. Gedraag je zoals je je op dat moment voelt. Als je zin hebt om make-up op te doen, doe dat dan maar, en als je de volgende dag zin hebt om heel stoer gekleed te zijn, is dat ook prima. Je hoeft in je leven niet de hele tijd dezelfde te zijn, en je hoeft ook niet te kiezen tussen het één en het ander, maar gewoon jezelf zijn, hoe dat ook is op dat moment.

Met het moment meegaan lijkt mij het beste. Doe wat je voelt, en draag waar je je goed in voelt, dan zie je er sowieso goed uit.
Hmmmm zal t proberen dankjee☺

Reageer