Skip to main content

Heyy, ben ik weer. Het is misschien raar maar ik wil al heel lang een blessure ofzo. Ik weet niet waarom maar ik wil het gewoon. Veel mensen zeggen dan tegen me: dat wil je niet!, dat doet heeeeel veel pijn!, ik zou dat niet willen als ik jou was! Env. Maar toch wil ik het. 

Heeft iemand dit ook??? 

(Kindertelefoon dit is niet bedoelt om mezelf te blesseren ofzo)

Ik snap je gevoel haha, toen ik 11 of zo was had ik m’n arm gebroken, deed wel ff pijn maar ik was zo trots op mijn gips om de een of andere reden. 

Mijn vriendin vertelde me ook dat ze een gebroken arm wil, niet voor de pijn maar gewoon uit nieuwsgierigheid, met het gips en zo. 
 

Ik weet niet of dit echt een goed antwoord is maar ik dacht ik vertel je ff dat je niet alleen bent daarin :) 

 

Xx Jenthe


Hallo Robi,

Wat je nu hebt kan meer betekenen. Waarom wil je een blessure? Voor de aandacht of ben je juist nieuwsgierig. Als je het laatste kiest is het best normaal. Het heeft ook een naam, deze ben ik kwijt. Een bekender voorbeeld is als je op een hoog dak staat en er vanaf wilt springen. Het is maar van korte duur. Ik denk dat dit ook bij jou zo is. 
Als je het voor de aandacht doet is er wel iets mis. Dit heet: malingering. 

Om je vraag te beantwoorden. Ja meer mensen willen zich wel eens pijn doen, zolang je het niet doet en je er van bewust bent dat het niet goed is kan het geen kwaad. Mocht je onverhoopt het echt heel graag willen doen kan je met de kindertelefoon of andere lijnen bellen. In het extreme geval kan 112 ook.

Ik hoop zo je vraag beantwoord te hebben.

 

Met vriendelijke groet,

MS

 


Reageer