Hey ik heb m'n keuze gemaakt. Ik ga voor een klein bh. Maar ik heb again weer jullie hulp nodig want jullie helpen mij echt goed. Oke komt ie: ik heb dus een beslissing gemaakt, ik ga een bhtje dragen. Maar ik heb een paar probleempjes. Ik heb van een vriendin een bhtje gekregen (65 AA) ik heb hem gepast en hij past perfect. Maar ik kwam er net achter dat dat de zelfde cupmaat is als die van m'n zus.. m'n zus is 13 (morgen 14) en ja. En ten 2de mijn ouders mogen er niet achter komen want ik heb het al een keertje eerder gevraagd of ik een bhtje mocht en m'n moeder zei dat ik nog moest wachten tot ik 13 ben. Maar bij mij doet het echt pijn en je ziet ze door me t shirt heen. Heb ook ondersteuning nodig. Maar nog een probleem ik ben een knuffelaar ik geef heel vaak knuffels aan m'n ouders enz. Maar dan voelen ze m'n bh beugel (clipje achterkant) en dan weten ze het alsnog.! Maar ik wil het echt dragen en ik (denk) dat ik er wel aan moet beginnen. Mijn beste vriendin die heeft ook al en zei heeft al maat A. Maar ik ben dus echt bang enz dat m'n ouders dat voelen. En een meisje uit m'n klas deed voor de eerste keer een bh aan en iedereen keek haar na. En dat wil ik echt niet.! Dus help ik zit met deze 3/4 problemen. Maar ik wil echt een bhtje dragen en uittesten. Hopelijk kunnen jullie me helpen