Skip to main content

Ik heb al sinds een lange tijd (4 jaar) een hele gekke droom om dik te worden, onderkin manboobs hang buik enz. Ik weet dat dit een beetje raar is maar ik vind dit ook heel geil bij andere mannen, ik ben zelf homo. Heeft iemand tips voor mij om dik te worden want ik ben heel slank en het lukt mij niet om aan te komen. 

Alvast bedankt.

Heee

Misschien moet je wat serieuzer nadenken maar doe wat je niet laten kan! Want misschien denk je niet hetzelfde over een jaar of twee maar als het je echt gelukkig maakt doe het!

Groetjess!

hey @Joriss .

weet waar je aan begint. als je het echt wil moet je dat zelf weten.

als je zelf moeilijk aankomt kan dat liggen aan je lichaams typen, zoals , endomorph(dat houd in dat je snel in gewicht aankomt zowel als vet als aan spiermassa,en dus moeilijk kan afvallen.) een ectomorph ( dat is dat je dun bent en moeilijk in gewicht aankomt , zowel spier als vetmassa.)en de messomorph( dit type willen denk ik wel de meeste mensen hebben, ze zijn atletisch  aangelecht , komen snel in spiermassa aan en hebben weinig vet en dus ook een gespierdere bouw) verdere info kun je op internet vinden.

kijk als jij ectomorph bent kom je dus moeilijk aan en gaat dat heel moeilijk worden. daarbij zal eten en veel calorien niet altijd zorgen voor meer gewicht. dus dat is het eigelijk wel.

hopelijk helpt dit .

groetjes gebruiker c

Zijn er meer mensen die dit gevoel ook hebben of ben ik de enige?

Joris ik ben bi maar ik val ook op dikke mensen ik weeg zelf ergere maar 120kg ik heb Dit blijkt door dagelijks een zaken op open te trekken

@Fatboi69  je klinkt al heel geil, ik heb alleen de vraag of jij ook alles hebt wat ik zeg. Onderkin manboobs en hangbuik

Ja ik heb best groten tieten;)

@Fatboi69 ik zou ze wel een keer vast willen houden

Hoe oud ben je

Ik ben 14

Ben 18 srry man

Hallo Fatboi en Joriss,

we vinden het erg belangrijk dat forumgebruikers anoniem zijn en blijven. Daarom is het niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen. Letten jullie daar goed op? Ik heb jullie berichten verwijderd waarin jullie je woonplaatsen noemen.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Hallo,

omdat jullie toch doorgaan met contactgegevens uitwisselen sluit ik nu dit topic.

groetjes, Marieke / De Kindertelefoon