Skip to main content

Hey 

ik heb de laatste tijd iets stoms meegemaakt.

ik ben bevriend met iemand die Indonesisch is , iemand die Marrokaans is en  iemand die Surinaams is en ze zeggen onaardige dingen tegen me en het lijkt alsof ze me uitdagen. Ik voel me er niet dijn bij. Ze zeggen:’ ja Hollanders (ik kom uit Nederland) zijn echt zwak’ en ze zeggen nog meer poep dingen. Laatst zeiden ze: haha je hebt geen wenkbrauwen en geen lippen. Ik hoor dit te vaak maar ik wil niet overdrijven maar ik kan het niet meer horen. Ik zeg al te vaak stop en ik heb echt zin om iemand heel veel pijn te doen de laatste tijd als iemand irritant doet. Ik knijp mensen, of sla ze. 

Maar het is niet mijn bedoeling, ik wil dat mensen me aardig vinden, dat ze vrienden willen zijn. Maar ik voel me ook zo onzeker.

ik zit nu in t begin van de puberteid dus dat boord er bij.

liefs🦋

Heyy! Vervelend dat ze zulke dingen zeggen. Best respectloos eigenlijk. Ga een keer duidelijk met ze praten en zeggen dat je dit niet trekt. Leg uit waarom niet en geef eerlijk antwoord als ze vragen hebben. Met een goed gesprek los je veel op.  Als je mensen zo behandeld als je hebt uitgelegd, leg hun dan uit waar het vandaan komt en hoe het komt. Succes


Heyy! Vervelend dat ze zulke dingen zeggen. Best respectloos eigenlijk. Ga een keer duidelijk met ze praten en zeggen dat je dit niet trekt. Leg uit waarom niet en geef eerlijk antwoord als ze vragen hebben. Met een goed gesprek los je veel op.  Als je mensen zo behandeld als je hebt uitgelegd, leg hun dan uit waar het vandaan komt en hoe het komt. Succes

 dankjewel voor heb support

xx


Reageer