Skip to main content

Hi allemaal,

 

Op dit moment voel ik me echt slecht. Ik heb gister niet echt geslapen het kan daardoor komen. Ik heb echt het gevoel dat ik ga flauwvallen. Hebben jullie een tip?

Hoi neem een kop soep ofzo dat kan helpen zo'n zakje in kokend water en dan even rustig aan doen ;)  ik heb ook wel eens dat alles even draait en dan ben ik moe en het beste is dan vroeg slapen en even iets in je maag, Ik kan wel dokter worden later haha 😉 maar doe voorzichtig !

groetjes Julian X


Hey goede tip van Julian en kruip er lekker vroeg in de puberteit doet van alles met ons. En lekker slapen ! Kus Sanny xxxx


Hoi, lekker vroeg gaan slapen is denk idd de beste tip die je kan krijgen. Verder kan je zorgen dat je goed eet, dus neem bijvoorbeeld een kop soep tussendoor en eet genoeg groente en fruit.


Gewoon lekker slapen en genoeg drinken :) 

Groetjes, Sano07


Soms kan het ook zo zijn dat je suikerspiegel laag is.  Je kan dan inderdaad het beste iets eten.  Iets zoets wil dan vaak nog wel helpen.  En inderdaad lekker naar bed.  Beterschap!


Als je hier nou vaker last van heb kan het ook zijn dat je een (te) lage bloeddruk hebt. Dat is niet erg maar als je denkt dat je dat hebt kan je het beste even langs de dokter want die kan je daar heel makkelijk bij helpen en tips geven.


@Julian12 @Sanny @Mimo @J8j8 Bedankt! Sorry voor deze late reactie. Ik ben inderdaad vroeg gaan slapen. Ik heb vandaag gezegd tegen mijn vrienden dat ik even niet kan afpsreken. Dat was moeilijk maar ging wel. Ze vonden het wel vervelend. Verder heb ik nog wat soep genomen! Bedankt voor die tips.


Hoi mooi ! Verstandig van je. Heb je geen school ? Je moest je straf nog voldoen toch ? Oh oh 😉 stoute jij.  Nou doe zuinig met jezelf en fijne dag !

Sanny xxxx


@Sanny haha😜


Heyy fijn dat het beter gaat! Echt gun jezelf een beetje rust niet te veel grappen en grollen;)

(Die briefjes vond ik wel leuk)

Wilhelmavemela.


Reageer