Vraag

Ik voel me dik

  • 29 March 2021
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Altijd als ik iets heb gegeten voel ik me daarna dik en schuldig. Ik wil dan als er andere mensen om me heen zijn maar ook als ik alleen ben mijn buik inhouden enzo. En ik voel me gewoon niet fijn. Ik wil eigenlijk liever helemaal niet eten maar dat lukt niet. En dan als ik iets eet eet ik heel ongezond en voel ik me nog slechter. Ik vind mezelf ook dik maar ik heb niet de motivatie om te sporten en het lukt me niet on af te vallen.Kan iemand me misschien helpen?


6 reacties

Badge

Hi!

Ik wil even zeggen hoeveel respect ik voor je heb๐Ÿ’ž ik weet niet hoeveel je weegt of hoe oud je bent maar het is heel belangrijk om te blijven eten!๐Ÿž het hoeft niet ongezond te zijn, pak maar wat druiven ofzo. Als je niet zoveel eet probeer dan kleine stapjes te nemen om meer te eten. Je hoeft je ook zeker NIET schuldig te voelen als je iets hebt gegeten. Inplaats daarvan moet je trots zijn!๐Ÿฅฐ๐Ÿ’ž ik weet nogmaals niet welke breedte je buik heeft maar ik hoop dat je het kan respecteren. Zo niet, probeer dan genoeg te eten ( normale maaltijden) en misschien 2 keer in de week een beginners work-out te doen. Hoe dan ook, ik hoop dat je blijft eten en van je lichaam gaat houden ๐Ÿ’žโค mocht het niet willen lukken of zit je echt niet lekker meer in je vel, probeer er met iemand over te praten. Al is het met mij op dit platform of met een vriendin๐Ÿ’ž๐Ÿฅฐย 

Succes en ik hoop dat het na het lezen van dit bericht beter met je gaat๐Ÿ‘๐Ÿฅฐ๐Ÿ’žโค LOVE YOU AND I'M PROUD OF YOU!!!!

Ik heb hetzelfde...

Reputatie 4
Badge +3

Hey lieverd,

Je bent vast een mooie meid (zeg ik als meisje)
zelf ben ik best dun en kan alles eten zonder paniek.

wat ik wel weet is dat jongens soms heel gemeen zijn, meiden ook wel. zelf ken ik veel jongens die een dikker meisje ook erg mooi vinden. in hun woorden volle geile chick

vooral, maak je niet druk. Ben je je echt dik of denk je dat het zo is?

veel hugs voor je, je hebt het nodig

ย 

xx

Reputatie 2
Badge +1

Hi!

Ik wil even zeggen hoeveel respect ik voor je heb๐Ÿ’ž ik weet niet hoeveel je weegt of hoe oud je bent maar het is heel belangrijk om te blijven eten!๐Ÿž het hoeft niet ongezond te zijn, pak maar wat druiven ofzo. Als je niet zoveel eet probeer dan kleine stapjes te nemen om meer te eten. Je hoeft je ook zeker NIET schuldig te voelen als je iets hebt gegeten. Inplaats daarvan moet je trots zijn!๐Ÿฅฐ๐Ÿ’ž ik weet nogmaals niet welke breedte je buik heeft maar ik hoop dat je het kan respecteren. Zo niet, probeer dan genoeg te eten ( normale maaltijden) en misschien 2 keer in de week een beginners work-out te doen. Hoe dan ook, ik hoop dat je blijft eten en van je lichaam gaat houden ๐Ÿ’žโค mocht het niet willen lukken of zit je echt niet lekker meer in je vel, probeer er met iemand over te praten. Al is het met mij op dit platform of met een vriendin๐Ÿ’ž๐Ÿฅฐย 

Succes en ik hoop dat het na het lezen van dit bericht beter met je gaat๐Ÿ‘๐Ÿฅฐ๐Ÿ’žโค LOVE YOU AND I'M PROUD OF YOU!!!!

Dankje voor de tips. Ik ga proberen om gezonder te eten en om een paar keer per week te sporten. ๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜

Reputatie 4
Badge +1

Hi!

Ik wil even zeggen hoeveel respect ik voor je heb๐Ÿ’ž ik weet niet hoeveel je weegt of hoe oud je bent maar het is heel belangrijk om te blijven eten!๐Ÿž het hoeft niet ongezond te zijn, pak maar wat druiven ofzo. Als je niet zoveel eet probeer dan kleine stapjes te nemen om meer te eten. Je hoeft je ook zeker NIET schuldig te voelen als je iets hebt gegeten. Inplaats daarvan moet je trots zijn!๐Ÿฅฐ๐Ÿ’ž ik weet nogmaals niet welke breedte je buik heeft maar ik hoop dat je het kan respecteren. Zo niet, probeer dan genoeg te eten ( normale maaltijden) en misschien 2 keer in de week een beginners work-out te doen. Hoe dan ook, ik hoop dat je blijft eten en van je lichaam gaat houden ๐Ÿ’žโค mocht het niet willen lukken of zit je echt niet lekker meer in je vel, probeer er met iemand over te praten. Al is het met mij op dit platform of met een vriendin๐Ÿ’ž๐Ÿฅฐย 

Succes en ik hoop dat het na het lezen van dit bericht beter met je gaat๐Ÿ‘๐Ÿฅฐ๐Ÿ’žโค LOVE YOU AND I'M PROUD OF YOU!!!!

Er valt vrij weinig aan toe te voegen. Maartoch wil ik het even mededelen. Ik ken een vriendin die het zlfde had. Ze vond zichzelf dik. Maar dat was ze niet. Helemaal niet zelf. Maar toen stopte ze met eten. Ze kreeg Anorexia. Vreselijke ziekte! Toen ik haar terug zag na een maan op school was er bijna geen vel meer rond haar botten. Haar spieren waren afgestorven en het leek alstof er een dun laagje papier op haar botten lag. Hiermee wil ik toch duidelijk maken dat het zeer belangerijk is om te eten!

ย 

MvG

ByMe

Reputatie 2
Badge

Hey ik heb hetzelfde, als je jezelf echt te dik vind kan je proberen om een sport te doen die je leuk vind. Het geeft mij altijd een boost in mijn confidence :) Blijf alsjeblieft wel normaal eten.ย  Want je hebt gewoon energie nodig . Het komt echt wel goed ik hoop dat dit helpt <33

Reageer