Vraag

ik voel bekeken

  • 22 March 2022
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Hallo ik ben james en ik ben 12 jaar. Ik zit dus al een tijdje met iets raars. Ik voel me altijd bekeken. Ik denk dan dat ik bekeken/gefilmd wordt. Ik denk dan elke keer dat kinderen uit mn klas, mn ouders, of andere mensen me in de gaten houden als ik bijvoorbeeld naar de wc ga. En bij allemaal andere dingen ook. Ik zou graag willen weten wat dit is en of het een naam heeft zodat ik er naar kan vragen/opzoeken.


4 reacties

Hey voel je je ook onveilig ? Gevoel van achtervolging ? Dat heeft wel een naam iets met achtervolgings angst geloof ik. Sterkte hoor ! 

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @annoniempje hihi , wat  Sanny zegt, en je kan ook googlen met de term “gevoel achtervolgd te worden”en dan zie je heel veel verklaringen. Ik zou wel dan kijken naar serieuze sites zoals mens en gezondheid bijvoorbeeld.

Sterkte er mee hoor !

Groetjes Julian X

Reputatie 6
Badge +7

Misschien paranoïde?

Zeg het tegen je ouders en vraag hulp van een professional. Je bent niet de enige die dit heeft en als je helemaal zelf moet uitzoeken hoe je hier mee om moet gaan kost je dat waanzinnig veel energie.  

Net zoals iemand was opgeleid om jou te leren lezen en schrijven zijn hier gewoon mensen voor, om je te helpen om dit op te lossen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ja @jongen999  heeft het beste advies inderdaad laat je helpen door iemand die dat kan.  Niks geks aan en een psycholoog bijv is ook helemaal fijn en doet alles om je te helpen. En dat kan echt. 

Groetjes Julian X

Reageer