Vraag

ik vind mijnn haar niet mooi

  • 27 August 2020
  • 7 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

He, k ben een meisje van 17 en k vind mijn haar echt niet mooi. T lijkt wel of het de laatste jaren steeds dunner word. Vriendinnrn van mij hebben een hele mooie bos en ik heb gw 1 klein sprietje haar. K draag mn haar vaak in een staart naar achter met een beetje haarlak omdat mn haar anders naar alle kanten gaat staan. K wil wel een keer wat anders maar tis ook gw zo pluizig. Een krultang vind ik eng om te gebruiken en k heb al veel verschillende champoos gebruikt maar  nix helpt. Iemand tips?


7 reacties

hey 

 

ik heb vroeger heel lang haar gehad... 

 

is jou haar heel lang? tot je kont? want dan kan het zijn dat het zo weinig lijkt omdat het te zwaar is. bij sommige mensen helpt het als je ht net 5 centimeter korter doet. dan kan het veel mooier vallen. of je kan je haar in laagjes laten knippen dan kan het ook veel voller lijken.

 

volgens mij helpt het ook om het juist niet te feunen... en je kan naar anti pluis spul gaan zoeken miss helpt dat ook.

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

groetjes blue 

Nee k heb haar tot ongeveer mn schouders

 

Hey 

 

heb je het wel is met je kapper besproken? 
Je zou het ook met een andere dan je eigen kunnen overleggen. Soms is het net niet de goeie kapper die er net een andere kijk op heeft. 
 

anders weet ik het ook niet. Heb je al op internet gekeken? 
 

groetjes blue 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Annoniemm,

Ik denk dat bijna niemand echt tevreden is met zijn/haar haar. Ik vind ook andere soorten haar mooier dan mijn haar. Maar daar kan je niet zoveel aan doen.

Ik heb wel een paar tips voor je:

  • Er is een soort olie die je in de puntjes van je haar kan smeren, daar wordt het minder pluizig van. Bijv: oil en care serum van etos

  • Als je je haar hebt gewassen, föhn het dan niet. Van föhnen wordt het pluizig en als je met nat haar gaat slapen krult het een beetje.

  • Als je je haar met een plastic borstel borstelt wordt het pluizig, dus dan kan je beter met een houten borstel borstelen.

Maar bedenk vooral: je bent mooi zoals je bent. Juist alle dingen samen, mooi en lelijk, maken je uniek. En ik denk dat er heel wat mensen met dik haar zijn die denken: ‘Had ik maar een klein plukje haar, veel handiger en bovendien leuker dan zo’n explosie op m’n hoofd.’

Groetjes Paardebloem

Reputatie 2
Badge +1

Zoals eerder geschreven kan je het met je kapper bespreken. En anders moet je er gewoon mee akkoord gaan denk ik.

 

Niemand is tevreden met zichzelf denk ik. Ik weet dat dit bij meisjes best gevoelig ligt, maar probeer er mee akkoord te gaan. Wat jij niet mooi vind aan jezelf kan een ander juist heel mooi vinden. 

Reputatie 3
Badge +4

misschien eens helemaal afscheren tot 2 millimeter stekeltjes of helemaal kaal, en dan op nieuw laten groeien.

Op youtube staan wel voorbeelden

Ja goed plan. Thx man

Reageer