Skip to main content

heyy

ik ben niet erg onzeker over hoe ik er uit zie behalve mijn neus en mijn vagina..

mijn neus ik veel te groot en te recht en streng en mijn vagina, ja mijn schaamlippen zijn enorm en alles hangt daar zo een beetje een keer stond ik te douchen en mn tweelingbroer stond zn tanden te poetsen (heel normaal in ons gezin) en toen ik uit de douche stapte om me af  te drogen zei hij dat mijn vagina op een piemel leek! nou toen werd ik nog onzekerder over hoe het er uit ziet.

ik heb nog geen seks gehad maar ik wil het ook niet omdat ik zo een lelijke vagina heb. echt soms wil ik gewoon de schaar pakken en mn schaamlippen er af knippen ik vind het zo lelijk! bij mijn vriendinnen ziet het er ook niet zo uit! mijn schaamlippen hebben ook een hele lelijke kleur niet roze maar een soort paars met een rare meer grijzige rand.  

ik wil gewoon een normale vagina. ik haat de mijne

Je mag echt echt onzeker zijn over je vagina meid ieder meisje heeft een eigen andere vagina die uniek is en dus moet je er trots op zijn op je vagina is het zelfde bij ik als jongen ook elke jongen heeft een eigen andere piemel en is uniek dus niet meer zo onzeker zijn over je vagina e ze is uniek


hoi ik ben een jonge en wat boeit het hoe het er uitziet het gevoel is het zelfde en iedereen is mooi op zijn eigen manier 


Heyyy

Ik heb het zelfde probleem en had er al een topic over geplaatst!

Mijn schaamlippen zijn best groot maar daar ben Ik best onzeker over 

Maar ik dacht dat iedereen dezelfde vagina heeft en dat die van mij raar is ofzo 

Maar dat is helemaal niet zo!! Iedere vagina is uniek en prachtigggggg :)

 


ik heb precies hetzelfde. grijs-paars, lijkt alsof het afsterft, gevoelloos maar toch pijnlijk en hij hangt er maar.

toen ik mijn moeder erover vroeg zei ze dat het wel goed zou komen. ben nu 1 a 2 jaar veder en het is nogsteeds hetzelfde.

ik kan je geen tips geven maar je bent in elk geval niet de enige


Reageer