Ik vind mezelf te dik

  • 4 November 2023
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi ik ben een meisje van 12 jaar oud en 165 cm lang. Ik ben nu 50 kg en ik voel me veel te dik. Mijn buik en mijn benen mijn armen etc. Ik schaam me er heel erg voor. Ik heb geprobeerd af te vallen maar na een paar dagen ga ik binge eten.  Iedereen die ik ken is veel lichter dan mij rond de 40-45 kg. Ik kan niet meer genieten van eten zonder me schuldig te voelen maar ik kan ook niet stoppen met eten help!!!!!!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Komt goed ok,

Volgens mij heb je gewoon een gezond gewicht hoor, je bent zo mooi als je bent! Ga vooral niet minder eten maar gezond eten en sporten helpt wel voor afvallen 

Groetjes, @Monkeyboy08 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Komt goed ok

Ik heb je BMI berekend en je hebt een gezond gewicht: 

Je bent nog in de groei en iedereen is anders en mooi op zijn eigen manier. Jij dus ook. Eet gezond en beweeg genoeg. Dan komt het allemaal wel goed.   
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +11

Dat is hartstikke gezond hoor! Het is het gemiddelde gewicht voor jouw leeftijd en lengte! Ik ben zelf 13 jaar, 171 cm en rond de 60 kilo. Ik ben daar tevreden mee, want zolang het gezond is, zal ik er niks aan doen!

Je bent dus goed zoals je bent! En waarschijnlijk ben je ook wat langer dan die anderen (of niet?), dus het is logisch dat je een ander gewicht hebt.

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +4

Hoi, @Komt goed ok je hebt een prima licgaams gewicht hoor en als je een leuke sport of hobby hebt waar je ook bij beweegt dan maakt het niet zoveel uit of je nou 4 kilo meer weegt of minder schaam je niet om je eigen lichaam wan tuiteindelijk zijn we toch allemaal anders! 

 

Groetjes Tinker.fan

ik ben net 13, 170 en 55 kg, dus jou gewicht is prachtig en erg gezond. Als je toch wilt afvallen raad ik je aan om niet minder te eten, maar meer te sporten/bewegen.

Reageer