Skip to main content

Hoi! Ik wou even mijn hart luchten en misschien weet iemand iets wat ik kan doen.

Ik ben dus nu op vakantie en we eten lekker veel en ongezonde dingen... Maar nu ik 2 dagen op vakantie ben, zie ik letterlijk dat ik 2x zo dik ben als before.. Ik voel me zo slecht er onder.. ik wil ook geen buik shirtjes aan doen enzo, want ik ben oprecht dik geworden…

Iemand ideeën hoe ik deze 2 weken ga volhouden, zonder dat ik me kut voel over mezelf.. want voor de vakantie ging het heel goed enzo. En deed ik workouts, maar hier nu ik op vakantie ben kan ik geen workouts doen, omdat ik geen plek heb.... Ik voel me echt heel slecht erover, maar ik wil ook weer niet teveel terug gaan nr een ED…

Dus alsjeblieft iemand reageer? :)

 

Haii @an0niem_ 

 

Bodyshaming is iets wat veels teveel voorkomt. Je moet jezelg niet zo hard beoordelen. Je benr op vakantie, geniet er van en ontspan. Je workouts kan je weer oppakken zodra je thuis bent. Nu eerst lekker ontspannen en het optimale eruit halen. Daar is vakantie voor.

 

Wees niet zo hard voor jezelf, dat maakt het leven zoveel makkelijker


Hey,

Ik snap je helemaal! Ik ben nu ook op vakantie en ik voel me precies hetzelfde als jou. Toch heb ik denk 2 tips voor je. 

-Op pinterest kun je workouts vinden die je in een kleine ruimte kunt doen, soms zelfs in je bed!

-Probeer af en toe een ongezonde snack in te wisselen voor iets gezonders, bijvoorbeeld rijstwafels, maiswafels, snoepgroente.

En als laatste: vakantie is om te vieren! Het valt waarschijnlijk uiteindelijk mee. Als je veel lekkere dingen eet, kun je een beetje opgezwollen raken, maar uiteindelijk zakt dat wel.

(Je kunt trouwens ook afvallen door veel stappen te lopen op een dag. Als je 10.000 stappen loopt op een dag, ben je in ieder geval genoeg in beweging, dus misschien helpt die gedachte wel)

Ik hoop dat je er iets mee kan<3


Reageer