Vraag

ik vind dat ik te kleine borsten heb


Reputatie 7
Badge +9

Ik vind dat ik te kleine borsten heb wat kan ik doen om grotere borsten te krijgen 


12 reacties

Niks.  Ze worden zo groot als ze worden.  Als je wil dat ze groter lijken kun je een push up bh dragen.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Waarom wil je grotere borsten? Je bent toch goed zoals je bent? 

Hier staan wat tips (zoals trainingsoefeningen) voor als je grotere borsten wilt.

Groeten, Lotus

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil grotere borsten want meiden uit me klas en andere klassen uit de eerste hebben grotere borsten dan ik niet iedereen maar gewoon veel 

Reputatie 3
Badge +1

Ik wil grotere borsten want meiden uit me klas en andere klassen uit de eerste hebben grotere borsten dan ik niet iedereen maar gewoon veel 

Ja, ik sluit me aan bij @Mimo. Ze worden eenmaal zo groot als ze worden. En je kan inderdaad nog proberen om ze groter te laten lijken of trainingsoefeningen te doen. 

Badge

Ze worden zoals ze worden idd, meestal beetje vergelijkbaar met wat je eigen moeder heeft. Verder kun je push-up bh dragen. Maar wees vooral niet onzeker, grote borsten zijn ook niet alles. 

Stel je hebt zo een  shirtje aan die bij je borst wat open is is het slim om 2 bh’s over elkaar aan te doen dan valt je shirtje wat meer van je borsten en lijken je borsten groter 

Badge

hey ik kan niet vinden hoe oud je bent ,maar het is heel normaal dat ze op dit moment nog klein zijn ze moeten waarschijnlijk nog groeien. Tegenwoordig wil iedereen het perfecte lichaam hebben maar dat is helemaal niet nodig. In de puberteit ben je zoizo onzeker en hoe ouder je word zal dat minder worden. 

Kijk naar je innerlijk want die mag er ook zijn! < 3

Reputatie 7
Badge +9

@AnoniemmeisjeJ ik ben 13 

Reputatie 7
Badge +9

@Maaike00 vergelijken met me moeder gaat lastig want ik heb geen moeder

 

Badge

@Maaike00 vergelijken met me moeder gaat lastig want ik heb geen moeder

 

Sorry 😔

Reputatie 7
Badge +9

@Maaike00 geeft niet jij wist het niet 

Badge

@Maaike00 geeft niet jij wist het niet 

Nee maar als nog sorry, knuff 

Reageer