Ik snap mezelf niet

  • 15 August 2023
  • 0 reacties
  • 24 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hallo allemaal,                                                                                                                                                                                                                Ik weet niet of deze titel er helemaal bij past, maarja.

Ik heb dus wel eens ergens een verwonding van (keertje knie open van voetbal of blauwe plek ofzo), maar op de een of andere manier ga ik het altijd aanraken of iets harder aantikken omdat ik weet dat het pijn doet maar op de een of andere manier vind ik het fijn ofzo dat het zegmaar pijn doet maar niet te pijnlijk is.                 Maar even kort samengevat, want ik snap dat het verhaal verwarrend kan zijn: Ik weet wel eens dat iets pijn gaat doen bijvoorbeeld een korstje er af trekken ofzo of mezelf aanraken bij een gevoelige plek, maar op de een of andere manier vind ik het een soort fijne pijn ofzo. Ik zie hier dat ik het niet makkelijker hebt gemaakt, dus alvast sorry voor dit hele verhaal voor jullie, maar heeft iemand anders ook zoiets als dit want ik snap niet waarom ik het doe of er zelfs een soort van van geniet maar ik wou even weten wat jullie denken of misschien dat jullie dit ook hebben.

Groetjes D


0 reacties

Geen reactie

Reageer