Ik rook vertellen aan ouders

  • 22 March 2021
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Badge

Ik rook nu al een tijdje en ik doe het omdat ik het oprecht fijn vind alleen moet ik het steeds stiekem doen, dat is niet fijn want ik kan niet de optimale rust pakken met een peuk als ik constant onder druk sta want ja ik kan zomaar gepakt worden ook heb ik hierdoor al tientalle euros uit moeten geven aan parfum ik wil dat niet meer maar me ouders vermoorden me als ze weten dat ik rook


6 reacties

Reputatie 5
Badge +5

ik zou het wel aan je ouders vertellen… zij kunnen je hopelijk helpen… ze zullen je sws wel helpen omdat ze geen zoon/dochter willen die rookt. groetjes

Heyhey!

Het beste wat je kunt doen in deze situatie is het inderdaad gewoon vertellen aan jouw ouders. Op een dag zullen ze er toch wel achter komen, en je kunt het dan veel beter gewoon al vertellen. Ze kunnen jou helpen met stoppen, en zullen daar zeer waarschijnlijk begrip voor tonen!

Ik ben trots op je, groetjes!

Badge

ik heb het verteld ze waren idd niet boos en blij dat ik het eerlijk zei maar stoppen moest wel dus ik ben inmiddels gestopt.

ik heb het verteld ze waren idd niet boos en blij dat ik het eerlijk zei maar stoppen moest wel dus ik ben inmiddels gestopt.

Wat onwijs goed om dat te horen! Houd dat vol, je kan het! 💪

Badge

Als je toch weer de neiging krijgt of je vrienden vertellen je te roken. Sorry maar hopelijk zal dit je gedachten veranderen. 

als je rookte vanwege vrienden dan kan je ze hiermee overtuigen dat roken wel degelijk invloed heeft op je longen

 

Badge

ik was begonnen met roken omdat ik "eentje" wou uitproberen nou.... dat werden er wel 400

Reageer