Ik moet een beugel maar het mag niet van mijn vader

  • 9 January 2023
  • 14 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 7

Hoi! Ik moest vandaag naar de tandarts en die zei dat ik op consult moest bij de ortho omdat ik misschien een beugel moet omdat ik een overbeet en uitstekende kies heb (niet het soort uitstekend dat het perfect is maar hij staat niet op mijn andere kies) maar mijn vader wil dus niet dat ik een beugel krijg omdat โ€œjeย tante heeft ook geen beugel gehad en haar tanden staan ook rechtโ€ maar de tandarts en mijn moeder zeggen beide dat ik hem wel echt nodig heb. Weet iemand hoe ik mijn vader kan overtuigen?

ย 

luvย 

eenautistischkindje


14 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Je zou hem kunnen uitleggen dat ieder gebit anders is en dat vergelijken met je tante dus nergens op slaat. Misschien kan je vader ook eens met de tandarts gaan praten. Wie weet kan hij hem overtuigen.

Reputatie 7
Badge +15

Miss is hij bang dat ie te duur wordtโ€ฆ.ย 
ย 

Mij_Niet_Gezienย 

Reputatie 7

hahahhaha lol nee hij denkt dat het vanzelf wel goed groeit en als ik hem al krig krijg ik hem pas volgend jaar want 'โ€™net een nieuwe verzekering afgesloten zonder beugelverzekering'โ€™ echt idioot want het zijn wel mijn tanden like als je daar niks om geeft kan je dat gewoon zeggen hoor.

Reputatie 7
Badge +15

Ik geef veel om mijn tanden, ik heb ook een beugel, maar mocht van mijn ouders zo, n doorzichtige ( soort bitje, ) en nee, ik slis er niet soor ofzo, je ziet hem niet, en ik voel hem niet?!!!! Ideaal!!

ย 

Mij_Niet_Gezienย 

ย 

miss ook handig voor jou?ย 

Reputatie 7

Nee dat mag ook niet want mijn vader vind het hele begrip beugel onzin

Reputatie 7
Badge +17

Dat is wel lastig dat je vader zo moeilijk doet. Tanden groeien helaas echt niet zomaar weer recht. Kan je moeder hem ook niet overtuigen, misschien samen met de tandarts?

Hoiย @eenautistischkindje ,

Wat zijn precies de risico's bij het niet doen?Misschien als je vadar da hoort dat hij zich bedenkt.

Bij mij was het juist andersom, mijn ouders hebben hรฉรฉl graag dat ik een beugel neem, maar ik wou het zelf absoluut niet.Maar nu ik 14 ben denk ik dat het wel tijd word het maar wel te doen, anders ben ik wel erg oud, en gezien mijn risicoโ€™s(tanden gaan veel korter mee door rare positie van tanden, en implantaten enz hoef ik echt niet) ga ik het toch maar wel doen denk ik.

Ik geef veel om mijn tanden, ik heb ook een beugel, maar mocht van mijn ouders zo, n doorzichtige ( soort bitje, ) en nee, ik slis er niet soor ofzo, je ziet hem niet, en ik voel hem niet?!!!! Ideaal!!

ย 

Mij_Niet_Gezienย 

ย 

miss ook handig voor jou?ย 

Hoi @Mij_niet_gezien !

Ik ben wel benieuwd:

Duurt zo'n beugel korter of langer dan een 'โ€™normale'โ€™ slotjesbeugel?Of maakte dat bij jou niet echt uit?

Reputatie 7

heyy,

ik was ergister terug geweest naar de tandarts en toen begon hij weer over een beugel. dit keer dat ik alleen op consult moest bij de ortho en hij legde ook nog wat uit over verzekering en hij zei dat je toch eerst moet weten of je รผberhaupt een beugel nodig hebt (daar is dat consult voor) en dat je dan pas een verzekering moet afsluiten. dat heeft mijn vader overtuigd dus ik moet nu 14 september naar de ortho!

Hey @een.meisje.dat.van.duits.houdt ,

Fijn dat hij akkoord geeft voor consult!

Laat je de weten wat je ortho zegt?

Reputatie 7

@Jesse_6567ย  doe ik!

Reputatie 7
Badge +17

Mooi dat je vader overtuigd is.

Fijn dat je vader het goed vindt!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, fijn zo! Succes er mee hoor ! :)

Groetjes liefs Tartan X

Reageer