Hoii, ik ben een meisje van 13, en sinds half december weet ik dat ik reuma heb..
Het gaat super slecht met me, en ik heb heel veel pijn. Door mijn hele lichaam heb ik allemaal ontstekingen. Het begon allemaal al in maart met een dikke knie, die van zelf al weer weg ging. maar half september kraag ik opeens weer een hele dikke knie. maar deze keer ging het niet meer weg. Ik loop nu al vanaf half oktober op krukken, omdat het vocht gewoon niet weg gaat. Al 2 keer hebben ze het vocht uit mijn knie gezogen, maar het kwam net zo hard weer terug. Doordat mijn medicijnen niet werkten, moest ik mezelf 1 keer in de week gaan injecteren met een of ander chemo middel, en 1 keer in de 2 weken een prikpen. Het heeft alleen weer niet geholpen. Ik ben al vanaf september bezig met het hele drama, toen kreeg ik dus die dikke knie. In de tussen tijd zijn er alleen maar meer ontstekingen bij gekomen. en doordat kan ik heel veel dingen niet, ik doe aan schaatsen, op noren. De schaats tijd was precies begonnen, en ik heb letterlijk 2 lessen mee geschaatst en daarna kon ik niks meer. Ik gym en loop ook al heel lang niet meer, nu al bijna een half jaar. Ik ben hierdoor zo verdrietig en zie het vaak niet meer echt zitten. Nou dit was het verhaal, sorry dat het zo lang was… :(