Skip to main content

Hey allemaal! 

Super goed nieuws! Ik mag met verlof! Ik wordt over twee uurtjes naar huis gebracht om daar twee nachten te spenderen! Ik heb er zo onwijs veel zin in! Ik ga naar mijn moeders huis toe en vanavond komt mijn vader ook met zijn gezinnetje en gaan we allemaal avondeten! (Mijn ouders zijn vrienden gebleven na de scheiding). Mijn zus zie ik ook weer na bijna 4 weken!☺️ Ik kreeg dit gisteravond te horen, omdat ze in mij geloven dat ik mij zal gedragen, als ik mij niet gedraag (zelfbeschadiging, stoppen met eten, niet sondevoeding gebruiken etc) zullen er natuurlijk weer consequenties komen... Voor nu kijk ik er vooral heel erg naar uit! Ik mis mijn kamer heel erg, 4 weken lang heb ik het niet gezien... 

Ik heb nog wel een aantal klachten sinds de operatie maar de verpleegkundige vertrouwen erop dat het onder controle blijft, als het erger wordt moeten mijn ouders natuurlijk wel snel naar het ziekenhuis bellen en kijken of ik eerder terug moet. Ik ben vooral heel moe en heb nog steeds een beetje last van mijn ademhaling, maar het is onder controle. Mijn buikpijn rond de PEG sonde doet al een heel stuk minder lijn en lopen gaat ook veel beter. Voor de zekerheid krijg ik een rolstoel mee naar huis. 

Ik heb vooral veel zin om iedereen weer te zien! 

Xx Lunah

Wauwwww super goeeeedddd!!! Heel trots op je! Geniet ervan! En hopelijk gaat alles goed qua pijn enzo 🤞

Veel plezier! ♡ 

Liefs Anoniem789 

Heyy,

Wat fijn dat je nu even naar huis mag ik hoop dat dat je goed gaat doen! Veel plezier!😊

Liefs, ItsJustMe <3

Fijn om te horen. Ik kan me voorstellen dat je er heel veel zin in hebt om weer even naar huis te gaan. Heel veel plezier.

Reageer