hi, ik ging net douchen en toen kwam ik iets te laat beneden (überhaupt het het feit dat er een tijd aan verbonden zit is belachelijk maar ok) en ik heb een half uur douchetijd. daarin moet ik naar boven, uitkleden, douchen, afdrogen, aankleden en weer naar beneden. en vandaag was ik een keertje een beetje aan het chillen onder de douche want dat kan ik normaal al nooit ik moet altijd inzepen en afspoelen en er gelijk weer onderuit want anders kom ik te laat. maar nu was ik dus even aan het chillen. en toen kwam ik 3 minuten te laat beneden en nou mag ik 3 dagen niet douchen! terwijl ik ook al bijna 3 maanden niet meer te laat ben geweest! dat vind ik echt véél te lang en het is ook geen goede straf want dan word ik op school elke keer gepest dat ik stink. en het is niet hygiënisch want ik ben in de pubertijd en dan zweet je en dat soort dingen. maar dan nog. het is gewoon idioot lang. dat je een week m'n zakgeld ofzo inhoud oké, maar 3 dagen niet douchen is echt te veel. en zelf staan ze allebei (mijn moeder én mijn vader) elke dag 15 minuten onder de douche waarvan ze zo'n 10 minuten staan te chillen. dus ik vind het niet eerlijk dat ze voor mij strenge regels maken en zelf zich er niet aan houden.
eenautistischkindje