Skip to main content

hi, ik ging net douchen en toen kwam ik iets te laat beneden (überhaupt het het feit dat er een tijd aan verbonden zit is belachelijk maar ok) en ik heb een half uur douchetijd. daarin moet ik naar boven, uitkleden, douchen, afdrogen, aankleden en weer naar beneden. en vandaag was ik een keertje een beetje aan het chillen onder de douche want dat kan ik normaal al nooit ik moet altijd inzepen en afspoelen en er gelijk weer onderuit want anders kom ik te laat. maar nu was ik dus even aan het chillen. en toen kwam ik 3 minuten te laat beneden en nou mag ik 3 dagen niet douchen! terwijl ik ook al bijna 3 maanden niet meer te laat ben geweest! dat vind ik echt véél te lang en het is ook geen goede straf want dan word ik op school elke keer gepest dat ik stink. en het is niet hygiënisch want ik ben in de pubertijd en dan zweet je en dat soort dingen. maar dan nog. het is gewoon idioot lang. dat je een week m'n zakgeld ofzo inhoud oké, maar 3 dagen niet douchen is echt te veel. en zelf staan ze allebei (mijn moeder én mijn vader) elke dag 15 minuten onder de douche waarvan ze zo'n 10 minuten staan te chillen. dus ik vind het niet eerlijk dat ze voor mij strenge regels maken en zelf zich er niet aan houden. 

 

eenautistischkindje

Onhigyënisch… zorg dat je oudeds je zweet ruikwn! Dan mag je miss weer douchen?! Bij ons is er sws geen tijd aan vsrbinden, weet je arom jij die hebt! Miillieu?! Geld?! (Inflatie?!) 

 

kan je op de sportclub (als je die hebt) 0d na gum douchen,! 
 

Mij_Niet_Gezien?! ❤️🧡💚💜💙😎💋


Een half uur is toch best lang? Nou ja zeg met aan een uitkleden 20 minuten. Mijn ouders zijn helemaal niet streng maar ik mag ook niet zomaar 20 minuten douchen.  20 minuten douchen kost 3 per keer ongeveer. Dat is dus best veel per maand.  Niet mogen douchen is wel onfris maar je kan je ook wassen aan de wastafel.  


Mijn ouders zouden ook niet blij zijn als ik 30 minuten zou douchen, maar 3 dagen niet mogen douchen slaat ook nergens op. Dan maar wassen aan de wastafel idd.


ik mag ook niet 30 minuten douchen ik heb 30 minuten om naar boven te gaan, uit te kleden douchen (dat mag ik maar 5 minuten, ik moet douche uit, inzepen, douche aan, afspoelen, douche uit) afdrogen en weer naar beneden dus het is niet zo dat ik lang douch ofzo


Onhigyënisch… zorg dat je oudeds je zweet ruikwn! Dan mag je miss weer douchen?! Bij ons is er sws geen tijd aan vsrbinden, weet je arom jij die hebt! Miillieu?! Geld?! (Inflatie?!) 

 

kan je op de sportclub (als je die hebt) 0d na gum douchen,! 
 

Mij_Niet_Gezien?! ❤️🧡💚💜💙😎💋

ik denk dat ze gwn willen dat ik snel benden ben is het zelfde als ik 's morgens mijn tanden ga poetsen moet ik binnen 5 minuten weer beneden zijn. en ik denk dat ik die douchetijd heb omdat ze vanaf volgend jaar de gasprijs niet meer vast hebben staan


ik mag ook niet 30 minuten douchen ik heb 30 minuten om naar boven te gaan, uit te kleden douchen (dat mag ik maar 5 minuten, ik moet douche uit, inzepen, douche aan, afspoelen, douche uit) afdrogen en weer naar beneden dus het is niet zo dat ik lang douch ofzo

Zo had ik het inderdaad ook gelezen in je topic hoor. Dat je heel snel moest zijn.  Ik hoop dat je straf eerder stopt. En tot die tijd plensen aan de wastafel lieverd. Balen maarja. Gebruik ook doekjes enzo dan kom je er wel door. Ik duim.

Sjammetje xxxxx


Ik begreep wel dat er aan een uitkleden bij zat maar dat doe ik in 5 minuten hoor.  Dan blijven er nog 20 minuten over. Als je echt maar 5 minuten doucht dan heb je dus 25 nodig om je aan een uit te kleden.  Misschien kan je dat wat sneller doen zodat je meer tijd hebt om te douchen?


Reageer