Vraag

ik kom snel klaar nu, advies of hulp?

  • 7 August 2021
  • 2 reacties
  • 283 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Een vriendin van me gaf mij een pijpbeurt en toen voelde ik dat er iets uit mijn penis kwam maar ik kwam niet klaar of iets en ze zei dat het vies en bitter smaakte en sindsdien kom ik heel erg snel als ik aftrek, enig idee wat dit is?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Wjqhr kqhenwqk 

Geen idee wat het was. Maar wel een idee waardoor je misschien daarna sneller klaar kwam. Blijkbaar kom je ook sneller klaar als je minder vertrouwen hebt. Staat in dit artikel Het kan zijn dat je vertrouwen weg ging nadat moment. Als deze theorie klopt dan komt het vanzelf wel goed.
Anders? Tja, misschien er maar gewoon mee leven of naar de huisarts.

Veel succes

Groetjes NV

Heyy


Wat je vriendin proefde zou sperma / voorvocht kunnen zijn geweest, maar dat weet ik niet zeker.
 

Zoals NaamVergeten al meldt is het belangrijk dat jullie elkaar vertrouwen voor dit soort handelingen.. Het kan zijn dat die gebeurtenis je vertrouwen beetje heeft beschadigd, maar probeer en niet al te veel aan terug te denken.

Ook is communicatie belangrijk.. Communicatie is namelijk de 🔑 tot succes!

 

Echter is het niet gek dat je erg snel klaarkomt. Daar hebben meer jongeren last van en het kan liggen aan meerdere dingen. Op de site Sense staat het volgende over te vroeg klaarkomen: 

 

Wat is te vroeg? 

Te vroeg klaarkomen is: binnen 1 minuut klaarkomen tijdens het neuken. Of klaarkomen bij de eerste aanraking van de penis. Veel jongens denken dat ze te snel klaarkomen als ze binnen 3 minuten klaarkomen. Dat is niet zo. De meeste jongens komen binnen 3 minuten neuken klaar. Als je ouder wordt, kan het langer duren. 
 

Tips om het klaarkomen uit te stellen 

  • Stop met bewegen of ga langzamer bewegen.
  • Zoek naar een standje waarbij je minder snel klaarkomt.
  • Plaats je duim en wijsvinger als een ring om je balzak. Trek dan zachtjes naar beneden vlak voordat je klaarkomt.
  • Probeer condooms met een speciaal glijmiddel dat het orgasme uitstelt (Performa condooms van Durex).

Waarom kom ik zo snel klaar? 

  • Je bent super opgewonden.
  • Je weet nog niet zo goed wat je kunt doen om het even uit te stellen.
  • Je bent niet ontspannen tijdens het vrijen.
  • Je bent zo bang om te vroeg klaar te komen dat het juist gebeurt.

Bron : https://sense.info/nl/seks/seksuele-problemen/klaarkomen/te-vroeg-klaarkomen

 

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer