Skip to main content

Hiii, laat ik beginnen met het feit dat ik meerde stoornissen heb, zoals een paniek- & angststoornis, en ik ben gewoon erg snel gestresst, als ik stress eet ik amper/niks.

daarnaast heb ik ook emetophobia (een angst voor braken) en hypochondrie, ik denk altijd dat ik ziek ben etc.

nou ik heb ongeveer iets minder dan een week geleden wiet gerookt, en ik had een slechte trip en werd zo ziek en constante paniek aanvallen.

2/3 waren het ergst en daarna is het gaan zakken, nu heb ik (denk ik) last van de stress, aangezien ik altijd ziek word van stress.

ik eet amper, heb gister toch maar een paar chips op en 1 /2 dagen geleden 2 taco’s, maar het voelt niet goed om te eten, drinken doe ik wel zoals normaal.

voor de rest heb ik nog niet wezen braken, ik hou het wel allemaal binnnen maar het voelt gewoon simpel weg niet goed, maar dat zou ook in mn hooft kunnen zitten want ik raak door de kleinste dingen hevig in paniek, ik kan niet zomaar naar een arts want door de stress word het nog erger.

 

ik weet echter niet wat ik nou moet doen, als ik niks eet voel ik me “goed” omdat mijn hersenen denken dat ik niet kan braken als ik niks in mn maag heb dus dat maakt mij comfortabel, ook al is dit misschien niet zo, ik weet nou niet wat ik hier mee moet, advies?

ik dacht er aan om wiet te roken omdat me dat altijd helpte met eten, maar ik ben bang dat er wat gebeurd als ik dat doe door de opdonder die mn lichaam heeft gehad door de wiet ervoor..

Ik zou naar je ouders of de dokter gaan. Die kunnen je hopelijk helpen. Verder weet ik niet echt wat je kan doen, proberen je angsten beetje bij beetje te overwinnen. Bijvoorbeeld door steeds meer enge dingen te doen? 


Ik zou naar je ouders of de dokter gaan. Die kunnen je hopelijk helpen. Verder weet ik niet echt wat je kan doen, proberen je angsten beetje bij beetje te overwinnen. Bijvoorbeeld door steeds meer enge dingen te doen? 

Heb net wat yoghurt proberen te eten, heb nu wel klein beetje buikpijn maar ik probeer mezelf gewoon te forceren 


Reageer