Ik kan niet meer eten

  • 18 January 2024
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, Ik ben Sam en k ben 12 jaar ik heb een probleem met eten, ik kijk naar meiden mijn leeftijd enz en hun zijn zo knap ik sweer en dan sta ik vr een spiegel en dan denk ik tf ik ben gwn super lelijk ik vind me zelf te dik mn benen mn buik ik kan mezelf niet meer zien zonder meteen weg te kijken dus ik begon met sporten (doe ik nu nog) maar het voelde niet anders ik kan gwn niet meer dus ik begon met minder eten tot op het punt dat het enige wat ik at was s'ochtends ik eet aleen nog maar een 0% cracker en ik eet vr derest niets s s avonds gezijk aan tafel "Sam ga eten "  wrm eet je nieet mn ouders weer boos ik kan gwn niet eten het lukt niet het is nu zo ver dat ik vaker duizelig word flauwvall mr ik durf niets te zeggen want dan worden ze boos of ongererust help me aub het gaat niet meer goed

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Je hebt waarschijnlijk anorexia. Dat is echt best wel moeilijk, en sommige mensen hun brein laat ze ook dik lijken. Dit komt waarschijnlijk door iets dat ooit tegen je gezegd is, of door andere mensen. Wat jij had dus.

Ik weet dat het moeilijk is, maar de beste oplossing is echt om het te vertellen. Ze worden misschien boos, maar dat is alleen omdat ze van je houden.

Je  kan ook een briefje achterlaten als je naar school gaat, zodat ze eerst de hele dag hebben om er over na te denken.

Veel succes!

Liefs,

         M.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kun je kijken op https://www.proud2bme.nl/

Groetjes en sterkte,

Renske 

Reageer