Skip to main content

Hoi, drie jaar geleden ging ik discozwemmen met mijn vrienden (in de avond zwemmen met harde muziek). Ik ging net van de waterglijbaan af en wilde het water uit gaan. ik stond op de ladder van het kleine diepe zwembad en opeens kneep een jongen (ik denk 15 jaar) aan m’n kont.

Ik wist niet wat ik moest doen. Ik kreeg geen woord uit m’n mond. Ik deed niks en ik zei niks. Ik vond dit helemaal niet leuk en ik was er ook heel erg van geschrokken. Ik was toen best verlegen tegen andere personen dan m’n vrienden dus ik deed alsof er niks was gebeurd. Sindsdien ga ik altijd met mijn familie zwemmen en niet met m’n vrienden en ik draag nu ook altijd een zwembroek over m’n badpak.

Ik ben zo boos en ik voel me zo dom over de feit dat ik niks heb gedaan! 

Vorige week heb ik dit aan mijn vrienden van de middelbare verteld. Zij keken mij aan en dachten dat ik een grapje maakte. Ze lachte mij uit en gingen doen alsof ik niks had gezegd. Twee dagen later heb ik gezegd dat kik niet loog en toen waren ze best geschrokken. Helaas had ik geen knuffel gekregen. Ik heb een knuffel nodig, maar als niemand me gelooft dan heeft een knuffel ook geen zin meer.

Ik ben bang.

Sinds ik de Voice op het nieuws zag, komen die herinneringen van die dag steeds terug. Ik probeerde het al die jaren het te vergeten, maar het lukt gewoon niet. Het blijft maar steeds in m’n hoofd. Ik ben bang.

 

Ik was 12 toen dit gebeurde.

 

‘Niet alle jongens, maar ze luisteren niet en houden hun handen niet thuis.’ - de nieuwe ik.

Wat goed dat je het tegen je vrienden verteld hebt !!!!!!!

Als volgende keer het gebeurt moet je het gewoon vertellen of kijk heel erg lelijk naar hem

Ik snap wel dat het moeilijk is om te aangeven 

Je kan altijd meteen tegen je vrienden vertellen 

Dan kan hun je nog helpen 

 

Knuffel van Zelle

Pss  je kan aan gewoon je vrienden een knuffel geven

 


Hoi wat een **kel dat ie dat deed. Logisch ben je boos op dat het gebeurde. Dus die vent heeft je respectloos iets gedaan. En jij zit met dat èn dat je niks deed. Maar je was denk ik daar helemaal geschrokken en dan is de reactie denk ik niet raar hoor. Als je zo plotseling heel grof en aso word behandeld geloof je dat eerst bijna niet. Je schrikt en bent bang en van alles. Maar je hoeft niet boos op jezelf te zijn. Hij deed het en jij kon er niks aan doen. Ik vind het ook altijd erg als ik dat hoor van sommige mafketels en dan schaam ik mij gewoon zo ongeveer om een jongen te zijn.  En misschien kun je de kindertelefoon eens bellen over je angst. Want door die gast heb jij nu angst en het zou fijn zijn als je daar mee geholpen word. Ik zou willen dat ik een goed idee had maar zij kunnen je echt helpen. Heel veel sterkte en goeds ! En go 4 it 😎

Grtz liefs Julian X 

Ps ik hoop dat je heel veel knufs krijgt :)


Heyy wat naar voor je vertel het aan je familie en je kan altijd vragen om een knuffel aan iedereen ik wens het beste voor je en knuffel van mij


Hoi lieverd ik kan het niet beter zeggen dan Julian12 dus ik hoop dat het je helpt en dat je ook hulp accepeert 🙂 het scheelt zoveel.  trouwens Julian jij hoeft er geen schaamte van te hebben 🙂 lief van je. Maar on topic laat je helpen en uit het want dat maakt je sterk !

Lieve groetjes Ellen -xxx-


Reageer