Vraag

Ik hoel mij te dik

  • 3 June 2021
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een meisje en ben 12 ik zit nu in de puberteit. En ik heb het gevoel dat ik dikker ben da de rest van de kinderen van mijn leeftijd. Ik ben 157cm en weeg 50kg. Ik wil er iets aan doen maar ik weet niet wat. Weten jullie misschien iets wat ik kan doen?


2 reacties

Heyy

 

Ik wil je vertellen dat je echt niet dik bent hoor. Ik heb even je BMI berekend en die is helemaal normaal voor jouw leeftijd (BMI van 20.3). Als je die zelf ook nog wilt berekenen kan je op internet genoeg sites vinden om je BMI te bereken.
 

Niks om je voor te schamen hoor je bent helemaal goed zoals je bent!☺️
 

Groetjes van mij!

Heyy

Je bent niet dik hoor? 50 kg is heel normaal voor jouw leeftijd en lengte! Ik was ook zo op jouw leeftijd. Er zijn mensen van jouw leeftijd die er alles aan doen om net zo veel te wegen als jij! Je bent heel gezond juist. Als je bedoeld dat je niet blij bent met hoe het eruit ziet, gewoon wachten joh. Je zit nog in de puberteit en alles veranderd. Als je wat ouder wordt, krijg je ook heupen en meer rondingen! En als het écht niet meezit, kan je sporten! Heel cliché maar sinds ik sport zie ik echt veel, en snel resultaat in me lichaam.

 

xx

Reageer