Hoi,
ik ben een meisje 13 jaar oud, weeg momenteel 51,3 kilo en ben 1.70 lang. ik vind mezelf te dik. ik vind het ook erg prettig om ergens controle over te hebben. het begint steeds erger te worden en mn vrienden zeggen dat ik hulp moet gaan zoeken. m'n ouders zijn heel erg streng en ook heel bang, ik heb ze al een hele traumatische gebeurtenis laten meemaken dat wil ik ze graag besparen.
ik sla m'n lunch over en als het mogelijk is ook m'n ontbijt. ik word gek als ik meer dan 600 kcal op heb gegeten. ik kots het dan weer uit of gebruik een kleine overdoses laxeermiddel. ik weet dat het niet normaal is maar het lukt niet om zomaar meer te gaan eten dat past niet meer in m'n buik ofzo. ik ben best bang om ziek te zijn/worden en ben heeeeeel erg bang (ook door een traumatische gebeurtenis) voor artsen en eigenlijk alles in de medische wereld.
ik heb ook een docent die zich zorgen om me maakt en goed weet waar ze het over heeft omdat ze zelf anorexia heeft gehad. ik probeer haar te vertrouwen maar zij heeft ook aangegeven dat als ik niet (met haar advies/hulp) m’n kcal ga verhogen ze echt m'n ouders op de hoogte moet brengen. ik moet van haar binnen een week op de 1000 kcal zitten. ik ben heel bang dat het me niet gaat lukken.
heeft iemand een het zelfde mee gemaakt of heeft een idee wat ik nu het best zou moeten/kunnen doen?
alvast bedankt!