Skip to main content
Vraag

ik heb hulp nodig

• December 5, 2024
  • 0 reacties
  • 68 Bekeken

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3

Hallo allemaal, dit is misschien een beetje een raar topic voor de meeste maar goed.. 

ik ben een jongen van 15 bijna 16 en ik heb een tijd in bed geplast (13-15) ik ben er nu al wel 2/3 maanden van af, dit vind ik helemaal niet erg maar ik zit wel ergens mee. Ik heb vroeger moeite gehad met uit luiers gaan en droeg daarom tot me 6e luiers. Na die tijd heb ik altijd al luiers in me gedachten gehad en droeg ze zelfs nog voor me plezier bij andere als we vadertje en moedertje speelden als kind. Toen ik weer begon met bedplassen zei me moeder dat ik luiers moest gaan dragen. Dit vond ik ook niet erg. Nu zijn alle luiers al 2/3 maanden het huis uit maar het probleem is dat ik de luiers niet uit me hoofd krijg!!! Ik wil ze maar dragen en dragen. Ik zoek online luiers op en fantaseer ervan om ze te dragen, ook wil ik ze misschien stiekem kopen wat eigenlijk best dom is. 

nu is mijn vraag: wat is er mis met mij?!? En hoe kom ik van dit luier gebeuren af want ik krijg het maar niet uit mijn hoofd! Help!!