Uhm… haii
Ik ben nieuw hier en heb net paar berichten van anderen gelezen en ik zag dat iedereen echt heel aardig tegen elkaar is en goed elkaars vragen beantwoorden <3
Dus ik dacht dat jullie mij heel misschien ook met mijn probleem konden helpen (hoop ik, en bedankt als je dat zou willen).
Ik heb dus 1 nier, de meeste mensen hebben er 2 (ja dat weet iedereen denk ik/ hoop ik). Het klinkt misschien als iets van ow maar dat maakt toch helemaal niets uit, ja 1 nier, je kunt er mee leven.
Maar mijn probleem is dus dat ik niet weet of ik het volgend jaar aan iedereen in mn klas moet gaan vertellen (of juist nu). Ik zit nu dus in groep 8 en ik ga dus volgend jaar naar de middelbare. Ik zit dus nu al een half jaar te beslissen of ik het moet vertellen aan de kinderen die volgend jaar bij me in de klas zitten. Maar 2 kinderen die nu bij me in de klas zitten zitten volgend jaar ook bij me in de klas, dus ik kan het nu ook gewoon vertellen, maar dan denk ik dat hun gaan denken dat ik jaren tegen hun heb gelogen over wie ik ben en we zitten nu dus in groep 8 en over 3 weken gaan we op kamp en OW IK WEET HET NIET.
Maar dan zal je denken, je kunt het ook niet vertellen. WAT ALS IK OP DE MIDDELBARE DAN VERKERING MET IEMAND KRIJG OFZO. DIE ZOU DAN DENKEN DAT IK DE HELE TIJD TEGEN HEM/HAAR/DIE/HUN HEB GELOGEN!!
Dus ik zit er nog steeds mee, al sinds ik weet dat ik soort van anders ben dan de rest van mijn klas en ik weet het nog steeds niet of ik het moet vertellen of niet…
Maar bedankt voor het lezen de tekst is een beetje lang… sorry
Maar uhm.. nog eens bedankt en bedankt als je me wilt helpen en stuff :)