Vraag

ik ga morgen roken!!! tips nodig


Badge

hallo iedereen, ik ben een jongen van 13 jaar en ben van plan om morgen te gaan roken, (geen sigaret maar een shisha pen)ik ga de shisha pen morgen ophalen want me ouders zijn een paar uur niet thuis dus heb de tijd. Heeft iemand tips bijvoorbeeld waar ik het kan doen en hoe ik zorg dat mijn ouders er niet achterkomen

en ruik je de geur? en komt de geur  in me kleding te zitten?

(er zit trouwens geen tabak in) en ik ga er geen gewoonte van maken maar ben gewoon nieuwsgierig…

Dus heeft er iemand tips? en ja ik weet dat het niet het slimste idee is maar wil het graag uit testen

alvast bedankt!


12 reacties

Hoii,

Mijn tip zou zijn om het gewoon niet te doen.
Wat levert het je op? Een ervaring en een nieuwsgierigheid die bevredigd is?
Ik denk niet dat het verstandig is om je hierbij tips te geven.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Ja het beste kan je het gewoon niet doen. Ik snap wel dat je nieuwsgierig bent hoor. Maar het stelt niet veel voor. Als je het dan toch gaat doen, doe het dan gewoon buiten.

Hoi 13jaar2007NL,

Ik denk dat het beste is om buiten te roken. Dan blijft de geur niet in huis hangen en sta je in de openlucht waardoor het waarschijnlijk minder in je kleren blijft zitten.

Alsnog wil ik er wel even bij zeggen dat het beste is om het gewoon niet te doen. Ik snap dat je nieuwsgierig bent en het een keer wil uitproberen en dat is ook niet zo heel erg, maar als je het maar geen tweede keer gaat doen. Want al na 2 keer kan het verslavend zijn. Dus hou het gewoon bij 1 keer uitproberen en daarna nooit meer. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen!

- Anoniempje_2005

Haha een shisha pen ruik je niet, sigaretten wel ontzettend hard. Sigaretten roken kost ook veel meer oefening om goed te kunnen. Veel plezier dus met de shisha pen, je hoeft je nergens voor zorgen te maken.

Reputatie 1
Badge +1

DOE HET NIET SHISHA KAN JE RUIKEN IN JE KLEREN EN IK WEET HET WANT MIJN VADER RROKT OOK MET EEN SHISHAPEN EN ZIJN KLEREN STINKEN ALTIJD NAAR SHISHA EN HIJ DOET HET OOK GWN BUITEN 

 

GRT. LEXI

Hallo 13jaar2007NL :)

Het is niet toegestaan om schadelijke adviezen of illegale adviezen te vragen. Dus we kunnen je niet helpen.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 4
Badge +3

Hoi 13jaar2007NL, 

 

Het lijk mij persoonlijk niet verstandig om ooit in jouw leven te gaan roken, het levert alleen maar gezondheidsproblemen op en wil jij dat nou echt riskeren alleen om te roken? Het lijkt mij al helemaal niet handig dat jouw ouders dit niet weten. Als jij het wilt doen moeten zij dit wel weten en toestemming geven. Tja het klinkt heel stom wat ik allemaal zeg, maar toch. Veel succes met niet roken! Ik hoop dat jij hier iets aan hebt!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Badge

hoi

 

 

ik zou het niet doen of je moet voor je 30e in een grafkist onder de grond willen liggen.

 

groetjes berendbotje020

Badge

iedereen heel erg bedankt voor de tips. Ik heb het dan toch gedaan… ik heb heel veel deo opgespoten en ik heb het buiten gedaan. Alleen het probleem is dat ik de shisha pen nu nog heb liggen...en eigenlijk zou ik hem best graag op willen roken want je kan toch maar 200 trekjes nemen en heb er vandaag al 110 genomen. Dus wat is jullie advies? kan het kwaad om hem gewoon op te roken morgen ochtend als ik naar school ga. of moet ik hem weg gooien?

alvast bedankt

en voor de nieuwsgierige mensen.

-nee er zit geen tabak in

-het koste me maar 5 euro

-ik ben niet verslaafd geraakt want heb dat ding al 7 uur niet meer aangeraakt zonder moeite te doen

ik heb ooit ook een shisha pen gerookt maar vond het niet zo veel voorstellen, en op je vraag wat je er nu mee moet doen zou ik hem gewoon weggooien want het is nog steeds niet bekend hoe goed/slecht alle stofjes voor je zijn die er in zitten.

Reputatie 3
Badge +1

Hey! Ok zal hem gewoon weggooien. Het slecht voor je. En misschien ben je er nu nog niet verslaafd aan , maar dat wordt je wel als je het te vaak doet. Je zegt dat het vijf euro kost. Als je dit elke dag moet kopen omdat je verslaafd bent kost dat: 5 x 365= 1825 euro. Weet je zeker dat je dat per jaar wil uitgeven? Ik vind het zonde en dat moet je familie ook nog eens je kist betalen en dat is ook superduur

niet goed voor je gezondheid roken

Reageer