ik en fietsen gaan niet goed samen!😅😶

  • 25 October 2020
  • 5 reacties
  • 245 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

vrijdag 25 september 16:43 

 

De terugweg van school naar huis.. 

Ik en mn vriendin waarmee ik fiets waren er bijna.  Er reed een trekker achter ons en we fietsten de berm in zodat die trekker er gemakkelijk langs kon. 

EN TOEN GEBEURDE HET! Ik gleed weg met mn voorband en belandde met een smak op de grond…  Ik voelde meteen al dat er iets absoluut niet goed zat! Na alle spullen te checken ( telefoon/laptop )  keek ik naar mezelf. En dacht er zit iets niet goed.. Ik belde mn ouders een beetje overstuur want ik had heel veel pijn. Mn moeder nam op en zei dat papa wel even kwam. In die tijd wachten voelde ik iets raars… het voelde alsof er iets was  verschoven?!

Ik zei wat ik voelde tegen mn vriendin en ze zei is vast niet gebroken ofz.. En met die info stapte ik de  auto in.  Mn vader had onderweg naar huis mijn moeder nog gebeld en zei maak maar afspraak bij de huisarts toen we daar waren en de huisarts naar mn arm keek ( waar ik dus zo veel last van had ) Ze zei tegen me dat ik bij het ziekenhuis verder onderzocht moest worden!

Halfuurtje later waren we in t ziekenhuis,  Daar hebben ze gekeken naar mn arm en hebben we uiteindelijk foto's laten maken waaruit bleek dat t is gebroken maar het andere bot was een stuk verschoven… Dus ze moesten mn pols gaan zetten met zo geheten " Chinese Vingers” 

Chinese Vingers

 

Daar heb ik super veel last van gehad niet alleen heet spuitje wat je krijgt maar ook wanneer ze t recht zetten.. Toen t zetten klaar was hadden ze meteen ingegipst dat gips wat heel zwaar en moest 2 weken op blijven nu heb ik licht gips met een kleurtje..  En qua pijn gaat t nu een stuk beter morgen moet ik weer naar t ziekenhuis en dan wordt er bepaalt "mag t gips eraf of niet?!"

 

MORGEN MEER!

 

 

Xxxx


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hee,

 

Ff een update!

Ik ben gisteren bij de Dokter geweest en mijn gips ging eraf.  Daarna hebben we foto's gemaakt en alles zag er super goed uit..

Nu heb ik dus niks op mn pols { ik heb wel een brace, maar die is alleen voor Slagharen.  Ik ga  namelijk weekend weg vrijdag :) }

Heb wel heel erg veel last van mn spieren maar verder gaat het goed!:heart:

 

Xxx

 

Hi Mandy.xx,

 

wat een pech had je met je fiets en die val, maar gelukkig lijkt het nu toch goed af te lopen, ook al heeft dat alles bij elkaar wel dik een maand geduurd.

 

Voor wie een val uiteindelijk toch ook goed afliep is de man in dit yt filmpje:

 

Bijzondere valpartij / Rare crash at Tour de France 2015 - Stage 2 Rotterdam!

Die man zat niet eens op een fiets. Hij stond alleen maar te kijken naar wielrenners en op het moment dat een wielrenner een bidon (zo'n drinkfles)  over het publiek heen weg gooide dacht ie kennelijk ‘die is voor mij’. Onderweg er naartoe struikelde hij wel nog over een stoeprandje en maakte een flinke 'duik', maar eind goed al goed, hij heeft de bidon :relaxed:

Gelukkig lijkt het met jou nu ook weer goed te gaan, behalve dan die spierpijn :disappointed: , maar iig veel plezier komend weekend in Slagharen :racehorse:  

Btw, kijk je wel uit, ik bedoel het is nog geen vrijdag….

 

Groetjes:wink: ,

M&M's

Reputatie 3
Badge +4

Heb je dit wel vaker dat je ongelukjes heb met je fiets?

Misschien moet je dan wel een aangepaste fiets hebben!

Een vriendin van mij is ook onhandig op de fiets en heeft nu een aangepaste fiets http://www.lte-breda.nl/driewielige-ligfietsen/ en dat gaat nu heel goed! 

Reputatie 2
Badge +3

Hee @M en Ms 

 

 

bedankt voor je berichtje:kissing_heart:

Ik zou echt rustig doen ik beloof 't je!

 

Xxx

Reputatie 2
Badge +3

hoiii @sproetje 

 

Ja, ik val wel vaker maar dat ligt nergens aan hoor..

toch bedankt voor je reactie:blush:

 

Xxx

 

Reageer